11 Mayıs 2007 Cuma

İTİRAF EDİYORUM DİYETİMİZE İHANET ETTİM !!!

Öyle böyle değil yaşadığım vicdan azabı...Dün yani 10.Mayıs 2007 tarihi itibarı ile yan masamda oturan çok sevgili arkadaşım Seço ile birlikte diyet yapmaya karar verdik.Çünküüü kilolar aldı başını gidiyo buna artık bir dur demek lazım ama değil mi??? Neyse başladık işte...Öğleden sonra 3'e kadar herşey normal gidiyordu.
Gayet mutluyduk hayatımızdan..Ta ki ben Pasaportumu almak için işten çıkıncaya kadar...
(Bu arada Polonya'ya gidiyorum işle ilgili eğitim için ama bundan daha sonra bahsedeceğim)
Ayrıntıya girmeyeceğim ama şu kadarını söyleyeyim.Ananeme tatlı yapmaya söz vermiştim.Kendi evine gitmeden önce(bir haftadır annemde kalıyor) yapmak istedim ki yesin .O da teyzemlere gitmiş dün aksi gibi...Neyse ben de iyi o zaman akşam oraya getiririm dedim.Ardından teyzem aradı,akşam kocamcımla beni yemeğe davet etti.
Evlendiğimizden beri aklındaymış,bahaneyle madem tatlı yaptın ben de bişeyler yapıp çağırayım demiş.Ben halbuki masum masum azıcık yiyecektim evimizde....Ama misafirliğe gidince yemeden bırakmıyorlar maseleff...Hele hele bu kişi teyzemse..
Yani diyete saygı diye birşey yok hatunda (teessüf ederim teyzoş,ondan sonra çok kilo aldın demeyi biliyorsun ama :( )))
Sonuç....Büyük vicdan azabı oldu...Arkadasıma ihanet ettiğime mi yanayım yoksa aldığım o lezzetli ama bir o kadarda bol kalorilere mi??? Neyse olan oldu artık.Zaten bu sabah işe gelir gelmez itiraf ettim suçumu...Ama bir daha yaramazlık yokkk.SÖZZZ... Azmettik bakalım istediğimiz forma girebilcek miyiz...
Bu arada Pazar günü anneler günü ve ben hala anneme hediye almadım vee yarın çalışmam gerekiyor...Ama halledeceğim....
Bugünlük bu kadar benden...İşim çok fazla en azından bir kısmını bitirmeliyim...
Herkese iyi haftasonları dilerim....
Print this post

1 yorum:

sefa-secil dedi ki...

canımmm yazıom tamam bundan sonra herseye yorum yapıcam busefer de sen kızacaksın :) oncelıkle hayırlı olsun... bana da yardımcı olup tesfık ettığın için tesekkur ederımm..gulay dan dıetımız için ıpuçları alıodumm
bana ıhanet etmış olarak saymıorrumm o tatlıyı yemek ıcın değil dıet ben orucumu bıle bozardım emınım harıka yapmışssındır ılk 5 kılounun serefıne senden bu tatlıdan ıstıorumm ama ogun ogle yemeğı yokk sımdı sana bunu yazıormm ya akılımda hep YALANCI TAVUK GOĞSU GELIO :) bıde canım tatlım ıstıokı sorma olsun bız yapıcaz hele senın gıbı destekcı bı arkadasım varken kesın yapacaz bak sen bana ıhanettın ya emın ol sen polonyaya gıdıce bende sana etmıcem :))))) sevgıyle sevdığınle kal gorousurus canımmmmmmmmmm