23 Ocak 2008 Çarşamba

Bir Bahar Rüzgarı Geçti Bu Sabah Önümden...

Piskopata bağladığımın farkındayım...Bana kızmaya başlayacağınızın da...Ama kızmayın iyi olcam.. Sadece fazlasıyla karamsar oluşumun tek sebebi artık sabredemiyor oluşum...

Bu sabah güzel birşey oldu..Yani aslında basit bişey...Beni alacak arkadas telefonumu çaldırınca evden çıktım sahile doğru yürümeye başladım...ILık bir hava hakimdi..Güneş göstersem mi göstermesem mi kendimi diye naz yapıyor...

Atkıma sarınmışım yine de...Annemlerin apartmanın önünden geçerken alt kat komşularının salon camını açtığını gördüm..Ne hoş dedim havayı azıcık güzel görünce evin içine enerji dolsun diye açmış camları...SOnra kendimi düşündüm...

Bir bahar çocuğu olarak kışlardan pek hazzetmem,içim kararır depresyona girerim resmen..Hep güneş olsun isterim;hava kulaklarımı kesercesine ayaz yapsa da güneş olsun...
Bahar geldiğinde ben sabahları kalkar kalkmaz pencerelerimi açarım..O tazecik hava evimin içine dolsun sabahın ilk saatlerinden itibaren içimize mutluluk doldursun diye... İşte o açık pencereyi görünce bu geldi aklıma...

Sonra o 30 saniyelik kısa zaman diliminde düşündüm...Sen neden pencerelerini kapattın bu kadar diye...üstelik perdeleri kapatmakla kalmayıp bir de üstüne kalın güneşlikleri çekmişler sanki içeri güneşin girmesini engellemek istercesine...

Ve bu sabah o perdeleri penceremden söküp atmaya karar verdim..Zaten bu karanlık perdeleri de ben koymuş olamam bu pencerelere çünkü zevkime ve karakterime uymuyor herşeyden öte...
Galiba açıcam yakın zamanda camları da....Yalnız baharın gelmesini beklemeye niyetim yok bu sefer..Üstümü biraz kalın giyinip önlemimi alarak o güneşin içeriye dolmasına izin vericem...
Arada üşürsem ve camı kapatırsam kızmayın; sadece üşüdüğüm için biraz geri çekilebilirim..Ama o başkasının zevkine göre döşenmiş karanlık perdeleri bir daha evime sokmak niyetinde değilim.... Print this post

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim ne güzel bir yazı bu böyle inan tüylerim ürperdi desem yeridir işte böyle ollll o perdeleri kaldır sök at artıkkk bırak güneş ışıkları evinin içini doldursun içine işlesinnnnn

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM BEN DE KIŞIN ÜŞÜMEKTEN RESMEN NEFRET ETSEM DE ,HEP EVİ HAVALANDIRMAK İSTERİM.OTURMADIĞIMIZ ODALARIN KAPISINI KAPATIR TEK TEK HAVALANDIRIM.EN GZÜEL TEMİZ HAVA BOL GÜNEŞ CANIM.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, at perdelerini ve aç pencerelerini artık. Çok sevindim bu kararına. Herzaman güneşli günlerde hep beraber olmak dileğiyle canım benim. Öptüm

YeMeK vAkTi dedi ki...

Tubacım hepimize oluyo bazen bu karamsarlık sadece dışa vurabilen var vuramayan var ama lütfen yafs uyannn çık şu depresiflikten