1 Nisan 2008 Salı

ALFABETİK SOBE

Zarifem beni taaa ne zaman sobelemişti ama ben bir türlü vakit bulamamıştım bunu yazmaya..Ay çok ayıp oldu canım arkadaşım ama geç olsun güç olmasın değil mi? :)


A-Aşk: O olmasa anlamsız olurdu iki kişi arasındaki ilişki

B-Başarı: Sanırım bu benim için olmazsa olmazlardan biridir.

C- Canayakın: Yani ben :)

Ç- Çay: Eskiden nefret eder ağzıma sürmezdim;üniversitede kafama bişey düştü sanırım şimdi sabahları o taze çay kokusunu alıp çay içmezsem kendime gelemem.Mümkünse güzel demlenmiş (poşet olmayacak) hımmm bir de tomurcuk çayı olmalı içinde..Ohh misss

D- Deniz: Denizin olmadığı,kokusunu duymadığım bir yerde yaşayamam uzun süre..Her gün yanından geçmesem de istediğimde varabileceğim mesafede olduğunu bilmem gerek.

E- Emek: Birine ya da bişeye emek vermek önemlidir.İnsanın emek verdiği daha kıymetlidir.

F- Fal: Severim kahve falı baktırmayı ben (Zarifecim bilir di mi bilir bilirrr :) )

G- Gelecek: Güzel günler şimdi var;gelecekte daha güzelleri de gelecek

Ğ- Adımın orta harfi;yazarken unutanlara sinir olurum .

H- Hayat: Zor ama yine de yaşanası :)

I- Işık:Aşkımın gözlerinde bana bakarken çakan küçük ışıklar

İ-İnce: Bu aralar buna taktım kafayı incelicemmm

j- Joker: Her zaman bir jokeri olmalı insanın di mi ama :)

K- Kocam: Onun adının baş harfi,Kobacanın baş harfi canımın ömrümün anlamının başlangıcı

L- Limonata : Off hele hele içinde taze nane ve fesleğen varsa deymeyin keyfime :)

M- Mart: Biz 23 Mart'ta evlendik geçen seneee

N- Nane Şekeri: Otobüste yolda ya da karnı acıkınca çok midesi bulanan biri olarak hayat kurtarıcımdır nane şekerim..

O- Okul: Lise zamanlarına geri dönmek istiyorum;tek derdim dersler olsun o kadar

Ö- Öpücük: Ay ne bileyim bu geldi aklıma :)

P- Pırasa: Şöyle zeytinyağlı bol limonlu ohh mis;akşama yapsam mı ki :)

R- Renk: Renkler hayatımızı ruhumuzu içimizi cıvıl cıvıl yapar.

S- Sevgi: İnsanın sahip olabileceği en önemli ve gerekli duygudur...Ne de olsa bir insanı sevmekle başlar herşey... Yüreğinde sevgi olmayan insanları eksik bulurum ben...

Ş- Şaşı bak şaşır..pehh bu ne ya aklıma bu geldi bi tek şimdi

T- Tubikko: Yani ben;biraz megoloman olabilirim ama bildiğim tanıdığım tuğbalar arasında tek Tubikko'nun ben olduğumu sanıyorum. Tubi derler,Tubik derler ama orjinal Tubikko benim ve biliyo musunuz bu nick blog aleminden ççoookkk öncesine dayanır. :) Ben buldum ben buldummm :)

U- Uzak: Dalıp dalıp gitmekten alıkoyamam ben kendimi..

Ü- Üzüm: Ama kuru olacak yanına da sıcacık sarı leblebi ohhh misss

V- Vals: Asil bir danstır...Hep merak duymuşumdur böyle danslara ama dans için bulunması gereken eş bu işlere pek yanaşmıyor malesef :(

Y- Yağmur: Yağsın usul usul arada coşarak;sonra güneş açsın ve toprak koksun mis gibi hafif serin bir havada...

Z- Zaman: Ne kadar kıymetlidir ve ne çabuk kayıp gider avuçlarımızdan....


Ohhh bitirdim şükür; ne zormuş yahu...:) Valla sobelenmeyen kaldı mı bilmiyorum ama ben de BÖRÜLCEM'i sobeliyorum.... Print this post

1 yorum:

gel teskere gel... dedi ki...

ayyyy.....çok sevindirik oldum,unutulanı oynuyorum bugünlerde:(yalnızım işte...çok tşk ediyor ve hemen cevaplıyorum cnm...kıs şu müziği değiştir ağlayasım geliyo yaaa:((