13 Aralık 2007 Perşembe

TuBiK TüKenMez KaLeM...


Günaydınlar olsun efenim...Öncelikle üstteki banneri(en tepedeki) kendim tasarladım ama çok da hoşuma gitmedi benim sayfam daha iyisini hakediyo ve bu beni yansıtmıyor o sebeple daha iyisini yapıcam,o zamana kadar da bu burda dursun.Klasik bişey olacağına kötü de olsa en azından kendim tasarladım ve bana özel di mi ama :)


Şimdi bu başlıkta nereden çıktı diyebilirsiniz :) Ama kendimi tükenmez kalem gibi hissediyorum ben bu sabah.Düşündüm taşındım,birazcık da kaşındım ve de bu sonuca vardım... Çünkü aynen tükenmez kalem gibi aha da bittim artık mürekkebim kalmadı dediğim bir noktada bi hoh yapıyorum yine yazmaya başlıyorum :) Sabah sürüne sürüne yataktan kalktığım halde işte uyuklamıyorum.Allahım noluyo bana yaaa robotlaşıyo muyum yoksa? :S :S :S
Şaka bir yana hakikaten öyle;bu aralar acayip bi enerji patlaması var bende..Sürekli neşeli bir haldeyim zıplayıp hoplıycam nerdeyse ama akşam eve gidince çöküveriyorum... Zaten son zamanlarda feci şekilde televizyon kolik olduk ve Kobacanımla anlaşma yaptık geçen gün.Bu anlaşmaya göre her Allahın günü ne kadar dizi varsa hepsini seyretmek yok ikimiz de sevdiğimiz dizileri seçtik ve eleme yaptık.Artık yalnızca onları seyredicez kalan zamanlarda da televizyonun karşısında miskin miskin oturmak yerine farklı aktiviteler içine giricez.. Seçtiğimiz dizilere gelince;
Ben Avrupa Yakası ve Hatırla Sevgiliyi seçtim. Kobacan da Elveda Rumeli ile Kurtlar Vadisi'ni (Niye şaşırmadım acaba :? :) ) Ben Kemocanımın Eldeva Rumeliyi seçeceğini bildiğim için biraz hile yaptım hehehehe ...Gerçi o da Avrupa Yakası için aynısını düşünmüştür kesin. Yani sonuç itibarı ile yine haftanın 4 günü doldu ama en azından 20:00-24:00 değil sadece 2şer saat,kalan saatlerde ise başka şeylerle uğraşıcaz. Tavla oynarız,yürürüz dışarı çıkarız buluruz biz bişeyler :)

Bu arada dün akşam en nihayetinde spor yapmaya başladım anacım.Stylegym cd mi taktım ve 45 dakika boyunca bütün temel hareketleri öğrendim ve ter attım.Bugünden itibaren diğer cd yi takıp DANS EDEREK incelmeye devam. Çünküüüü Diloşum ve Kuzim nikah gününü almışlar.Ee ben de nikah şahidiyim Diloşumun. 29 Mart 2008 Cumartesi gününe kadar depocuklarımı tüketicem.(Bunun için DKZ yapıyorum spor değil ) Gerçi hoş sporu bu amaçla yapmıyorum aslında;miskin miskin kanepede yatacağıma hareket edince hem stres atıyorum hem de mutlu oluyorum.Beynimi uyuşturacağıma bedenime hizmet ederim kardeşimm :)

Bunun yanında bayramda Adana'ya gitmenin yolunu bulduk.Tabi umarım satışa da gelmeyiz.Kemocanın arkadasının abisiyle Adana'ya 100-150 km kala kadar bir yere gidicez ordan da ya bizi gelip alacaklar ya da biz bi şekilde gidicez. Olmadı yürürüz canım napalım :P
İşte böyle...Ben şimdi işimin başına döneyim şu tamamlanacak belgeleri bugün bitireyim de patronla papaz olmayalım.(Bu arada iç ses der ki; ya ne belgesi ne tamamlaması yaa sen bununn için mi mühendis oldun,senin şu anda muhatap olacağın tek belge projeler olmalı,ama nerdeeee )


Öpüldünüz canlar iyi bakın kendinize....

Print this post

4 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Ben diyorum ne bu kişisel ileti diye:)))

TuBiKKo dedi ki...

sorsan söylerdim biyonikim :D

buse dedi ki...

günaydın tubikko
sana 2.bir kargo daha göndermiştim. 05.Ocak sabahı kargodan öğrendiğim kadarıyla evine not bırakılmış. Henüz almamışsın. Onunla ilgilenirsen sevinirim. İyi günlerde kullan.

TuBiKKo dedi ki...

merhaba busecim
2. kargo bugün elime geçti,cumartesi çalışmadığım için kargo gelmiş ama ben alamamışım bu sabah geldiğimzde masamda buldum.Şimdi de resimleri çektik bloguma koyucam yazı yazıcam bugün bi aksilik olmazsa.Takrardan zahmet etmişsin çok teşekkür ederim
:)