5 Aralık 2007 Çarşamba

DENETİME İKİ KALA

Yazamıyorum..Vaktim yok çünkü aslında yazmak istediğim bir çok şey var... Denetim var iki gün sonra bi atlatsam da rahatlasam, ya da atlatamasam bile geçsin gitsin artık yetti canıma..

Biraz da canım sıkkın, Kobacanım bugün Samsun'a gidiyor perşembe dönecekmiş :( Dün akşam teyzemde otururken haber aldık, hiç de hoşuma gitmediğini söylemek zorundayım. ) Sevgilim gidiyo ve ben bu gece evimde değil annemlerde kalıcam (Annem bu duruma çok sevindi ama ben evimden başka yerde uyuyamam,he orası da senin evin değil miydi diyeceksiniz ama bu başka,sevgilim yok yanımda huzursuzum :( )

Bunun dışında Cuma günü Kuziciğimin doğum günü şimdiden kutluyorum yeni yaşını...
Dışarda şakır şakır yağmur yağıyor, benim hayattan büyük beklentilerim var olmasını umut ettiklerim ve olacağına inandıklarım... Hayatımızı daha güzel bir hale getirmek istiyorum,daha sıkıntısız daha eğlenceli ve daha bereketli.... Bir de deliksiz doya doya uyumak...

İnanıyorum herşey iyi olacak. Hayatımda ilk kez böyle birşeye bütün kalbimle inanıyorum.
Cuma gününü atlattıktan sonra geri dönücem güzel maceralarla;benim için dua edin de şu denetimi kazasız belasız atlatayım...
Öpüldünüz canlar... Print this post

10 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

tatlşım inşaallah,düşündüğünden de rahat ve güzel geçer canım.Hadi atlat da,dön yanımıza.bekliyoruzzzz.

TuBiKKo dedi ki...

amin kakaolum :) bitsin gitsin kurtulayım gelicem :)

Unknown dedi ki...

Hayırlısı ile atlatmanı ve kocana kavuşmanı diliyorum...

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

Allah'ım tubi şu denetimi kazasız belasız atlatsın inşallah..AMİN.tubii ettim duamı bak:))

anemon dedi ki...

her dilediğince gönlün ce olsun hayyt canım tocan tez gidip döner insallh hayılısıylla arad ayrılıklar gerekiyorda güzel tarafından bak zor biliyorum ama özlemekte güzel bir duygudur perçinler aşkı
denetimide hayırlsıyla atlatman dileğiyle hadi bitir işlerininide dön aramıza

kedi dedi ki...

Bırrakkkk bu ayaklarıııı!
Denetimmiş hıhhhh!
Bi şekilde denetlenirsin gelir geçer!
Senin kurt kadınlığın MKA gidiyo diyeeeee

Eh allah kavuştursun yaıııvrıııııım ne diyim:)Kazasız belasız gidip gelsin Adanalı gardaşım.

TuBiKKo dedi ki...

valla doğru kemo gidiyo diye bütün ızdırap aslında.. dün gidemedi bugün gidiyo ama inşallah işini halledip de gelir bi an önce akşam kalmasına gerek kalmadan...

MKA dedi ki...

kurt mu? biri kurt mu dedi? evet. buyrun benim?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Oy kıyamam.. hem denetlenecek, hem de sevdiceğinden mi ayrılacakmış.:( E Allah kavuştursun, bir de kolay gelsin canım.:)

Sanem dedi ki...

Ah o deliksiz doya doya uyumayı ben de çok istiyorum Tubikko'cum. Denetimler iyi geçmiştir inşallah.