6 Şubat 2008 Çarşamba

Çiçeklendimm.....

Canım Arkadasım Azimlim bakın sayfamı ne kadar güzel bir hale getirdi.Benim yaptığım Headeri aldı evirdi çevirdi sonucunda da tam istediğim gibi bir sayfa yaptı bana....
Canım Azimlim çok çok teşekkür ederim sana güzel arkadaşım benim :) Çiçek açtı buralar valla...Bana bıraksan biliyosun yeri geldi mi karartmak suretiyle garip hallere sokuyorum burayı :)

Bunun haricinde sevgili arkadaşlarım;şu an sabahın 08:25 i ben işyerinde daha paltomu çıkarmadım bile çünkü donuyorum...Şimdi Hamiyet Teyze çayımı getirdi onu içerek ısınmaya çalışma çabaları içindeyim...Birazdan da kendi imalatım olan poğaçalarımdan yerim.Kemo'nun böyle erkenden işe gidip geç vakit dönmeleri en çok bu işe yarıyor.O sabahları aç kalmasın diye kolları sıvıyorum.Ben tatlılar konusunda oldukça iddialıyımdır ama artık sanırım buna da imzamı atabilirim.Boğa burcu olmam nedeniyle de evin en çok mutfak kısmıyla ilgili olduğumu söylememe gerek yok heralde...

Bunun yanında burda son 20 günüme girdim..Bugün akşamüstü işten biraz erken çıkıp yeni işimin eğitimine gidicem bir aksilik olmazsa :) Önceden öğrenmem gereken bir takım şeyler var çizim programı ile ilgili olarak..Elimi hızlandırmalıyım :)

İşte böyle....Ben şimdi yavaş yavaş işimin başına döneyim ki saat 3 e kadar elimdekiler bitsin erken çıkayım :) Öpüldünüz cancanikolarım... Print this post

7 yorum:

AYLİN dedi ki...

güle güle kullan bloğunu yevrim işlerim bitsin açacam msn yi:)

valla al bendende o kadar bende en çok mutfakla ilgiliyim ha üretime geçiyorum bazen ama herşey eşlerimiz için valla aman aç kalmasın işyerinde yanına verim aman zayıflamasın hahah nereden bulcekler bizim gibisini kı bunlar:)))

TuBiKKo dedi ki...

yok aylinim bulamazlarrr imkan dahilinde deil yani valla :) artık sen de bitir şu işlerini de aç msn ni fenalık geldi bana yaw canım sıkılıyo sen yokken dedikodu yapcak adam yok :S

arzummm dedi ki...

hamarat insanın hali bir başka oluyor canımmmmmm :))

arzummm dedi ki...

bende yemek konusunda iddalıyımdır bak üstüme tanımam :)terazi burcu ve yükselenim boğa olarak :p

Dilek35 dedi ki...

ellerine sağlık azimlicimin onun elinin değdiği her yer çiçek açıyor zaten çok güzel olmuş bol postlar bekliyoruz artık

Tabiat Ana dedi ki...

Bir başka boğa burcu olarak mutfak konusundaki ilgini alakanı çok iyi anlıyorum:)
resimlerin geri gelmiş olmasına sevindim çünkü geçen gün baktığımda yoklardı ve bence çok güzeller(maşallah)orada olmalılar:)
sevgiler

TuBiKKo dedi ki...

arzucum bi kere biz zaten yemeyi seviyoruz boğa olmasak da aynı dercede hamarat olurduk .:)

dilek abla daha sık yazmaya çalışıcam :)

tabiat ana,bazı çalışmalar yapıyorduk değişiklik olsun die o sebeple geçici süre ile gitmişti resimler....

hepinizi öpüyorum çok..