25 Eylül 2007 Salı

6. Ay Dönümü,Vapur,Gülhane Parkı,Sultanahmet....

İşte geldim burdayım....Aslında dün yazacaktım ama resimsiz olmaz dedim bugüne bıraktım..Eee özlediniz mi bakim beni? :) Bunalımlı geçen geçtiğimiz haftanın ardından çok iyi hissediyorum kendimi..Çok mutluyum,huzurluyum...Umarım böyle devam eder bu ruh halim...Tek sorunum biraz uykusuz olmam ama olsun,en büyük sıkıntımız uykusuzluk olsun di mi ama :) Eveet işte geçen Pazar günümün özeti....
Pazar günü (23.09.2007 ) bizim evliliğimizin altıncı ay dönümüydü..Kobacan Cumadan bana seni gezmeye götüreyim Kadıköy'e demişti.Nostalji yapacaktık ama sabah kalkınca fikir değiştirip Sultanahmet'e gitmeye karar verdik. Hani hazır Ramazan ayı da mevcudiyetini korurken bakalım nasıl oluyormuş diye...Bindik trene indik Haydarpaşa'ya koştuk hemen motora atladık :)

Ben tabi biraz çılgın bi kişilik olduğumdan tutturdum yukarda oturucam diye bu resmi çektirirken yedim boğaz ayazını dondummm :)

Sonra Eminönün'ne yanaşırken bu gemiyi gördük...Kız sen ne süslü şeysin öyle bayıldım valla :)

Sonra Eminönü'den yürüdük yukarı doğru,saat daha erken olduğu için Gülhane PArkı'na girdik. Geçen sefer sonu nereye çıkıyor görememiştik bu sefer öbür ucuna kadar yürüdük.Sanırım Sarayburnu idi orası...


İşte bu yolu yürüdük :) Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkındaaaaaaaa.... :) Orda bi adama at kestanelerini topluyordu.Kocamanlar ama bir görseniz.Ben dedim ki soralım çünkü bildiğim kadarıyla yenmiyor. Meğersem onu kaynatıp içince şeker hastalarına iyi geliyormuş.Bir şey daha öğrendim bak görüyo musun...




Gülhane Parkı'nda minyatür bir Galata Kulesi vardı. Kemocanım beni Galata Kulesi yerine bununla kandırdı gel resmini çekeyim diye....Ben de onunkini çektim tabi :)



Sonra Yerebatan SArnıcı'na girdik...Rezil İstanbul'lu ben daha hayatımda ilk defa girdim...Çok büyüleyici bir havası vardı..Ama her dakika da gidilmez yeter bi kere;klostrofobik olurum sonra :P




Ordan çıktık Sultanahmet Meydanı'na gittik.CAminin ordaki sıra sıra banklarda oturup dinlendik.Yoldan geçen turistler hakkında yorum yaptıkk (Ay ne ayıp cık cık cık ) :)




Sonra iftar saatine doğru önce ne yiyeceğimize karar verdik ve yemeklerimizi alıp piknik moduna geçtik :) O kadar kalabalıktı ki anlatamam.....

Burda bizim Kobcan artık iftar olsun diye bekliyor...Zavallı kocacım çok acıktı,ama haklı çook yürüdük....


Şekilde görüldüğü gibi ben burda donuyorum :) Ama ciddi soğuk vardı hatta iftardan sonra yemek yediğim için ciddi ciddi titremeye başladım...Sonra Kemocanım bana sahlep ısmarladı.. Off çok güzeldiiii....Ondan sonra nargile içecekti ama çok kalabalık olduğu için gitmeye karar verdik.ÇAyımızı da vapurda içeriz dedik ....



Sonra Osmanlı macunlarımızı aldık..Kemo yiyemedi çok geldi ona ben de kendiminkini bitirdim onunkinden de azıcık yedim ama yemesem iyimiş.Fazlaca yoğun bişey midem bulandı Kobacan bana güldü :) SonraTramvaya bindik,Eminönü'nden vapura...Vapurda dışarda oturduk;dona dona çayımızı içtik....(Nihayet bu keyfi yaşadım ) Manzarayı seyrede seyrede Kadıköy'e geçtik.Sonra evimize ulaştık...
Eve geldiğimizde soğuktan kıpkırmızı olmuştum ve de başım felaket ağrıyordu.Eh tabi o kadar soğuğu yersen olacağı bu Tubik migrenin tutar.Ama olsun değerdi;çünkü çok güzel bir gün geçirdik ikimiz için de iyi oldu..Tabi bu yorucu günün sonunda kafamı sıkı sıkı sarıp saat 21.35 civarı kendimi yatağa attım ve huzurlu bir şekilde uykuya daldımmmmm..Artık kendimi iyi hissediyorum...
Herkese iyi bir hafta dilerim....







Print this post

9 yorum:

evdeki huzur,zenginlik budur dedi ki...

SİZİN ORAYA KIŞ GELDİMİ YAW?BİZİM BURASI YANIYOR,HALA İPLİLERLE GEZİYORUZ:SEY KIŞ BURALARADA GEL NE OLUR....

Mutluveumutlu dedi ki...

Tubikko'cum, süperr bir haftasonuymuş. Okurken bende geziyormuşum gibi oldu :)) bende eşimle başbaşa böyle gezintilere çıkmaya bayılırım, onun zevki başka di mi.
6. Ay dönümünüz de kutlu olsun canım. Allah nice 6 ayları, nice yılları kutlamanızı nasip etsin.
İyi haftalarrr...

TuBiKKo dedi ki...

Mutlucum sağol güzelim :) Allah hepimize mutlu,huzurlu ve uzun ömürlü evlilikler nasip etsin.Başbaşa çıkma konusunda ise haklısın; Pazar günü o kadar mutlu oldum ki geçtiğimiz haftanın bütün olumsuz düşünceleri uçtu gitti aklımdan çok da iyi oldu :)

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM BEN DE SİZİNLE GEZDİM,BİZE DE BİR İSTANBUL TURU ATTIRMIŞ OLDUNUZ.SAĞOL.YILLAR ÖNCE,BABAMLARLA YEREBATAN SARAYI'NI VE AYASOFYA'YI,SUNTANAHMET'İ GEZMİŞTİM ,O GÜNLER AKLIMA GELDİ.BİR DE AYASOFYA'DA PADİŞAHIN KIZINI SARAYIN İÇİNE GETİRİLEN YİYECEK SANDIĞINA GİREN YILANIN İZİ VARDI.O AKLIMA GELDİ.
İFTARINIZA DA BAYILDIM,İNSANLAR ARASINDA,SÜPER SÜPER.
NİCEEEEEEE AYLARINIZA,YILLARINIZA ŞEKER.

TuBiKKo dedi ki...

Valla canım bir senenin yarısını devirmişiz bile nasıl geçti bu kadr çabuk anlamadım ben :) aşkla,huzurla,mutlulukla olunca böyle oluyor demek ki..ya bu arada secret i aldım ben de okuyorum ama sen sarmadı falan demişsin moralim bozuldu.Halbuki bana güzel şeyler anlatıyo gibi gelmişti?

kakaolusevgi dedi ki...

BAŞTA BANA DA GÜZEL ŞEYLER ANLATIYO GİBİ GELMİŞTİ.HATTA HALA MORALİMİ BOZMADAN OKUMAYA ÇALIŞIYORUM AMA TEK TANRI 'İNSAN' OLACAK İDELOJİLERİN YAYILMASI İÇİN BU ŞEKİLDE KİTAPLAR ÇIKARTTIKLARINA DAİR BİR MAKALE OKUDUM.TÜM DÜŞÜNCELERİM DEĞİŞTİ.
ZATEN İLK OKURKEN DE,TÜM İSTEDİKLERİNİZ İYİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ TAKTİRDE OLACAK GİBİ DÜŞÜNCELER TAMAMIYLE ANLAMLI GELMEMİŞTİ.HERŞEYİN İYİ DÜŞÜNÜLMESİ GEREKTİĞİNİ BEN DE SAVUNUYORUM VE ÖLE YAPIYORUM,GERÇEKTEN DE İYİLİKLER İYİLİKLERİ GETİRİYOR.AMA HERKES ÇOK ZENGİN OLMAYI İSTERSE,OLACAK DİYE BİR DÜŞÜNCE ÇOK SAÇMA.SONUÇTA ALLAH HERKES İÇİN BİR KADER YAZMIŞ.
ŞİMDİ OKUMAYA DEVAM EDİYORUM AMA BENİ ÇOK İNANDIRACAK ŞEKİLDE DEĞİL.

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Canımcım, o kestanelerin birde böceksavar özelliği var. Sanırım hamam böceği gelmiyormuş diye bir şey duymuştum. İyi hatırlattın ben eve bunlardan döşeyeyim belki bu sefer ben tatildeyken bizim evin yazlık olmadığını anlarlar.

TuBiKKo dedi ki...

valla onlar bence bi şekilde senin gittiğini haber alıyolar ve istila ediyolar evi.:) tüh bak keşke bilseydim toplardım senin için getirirdim :)

fikriminincegülü dedi ki...

Olsun olsun.. azıcık üşümeden İstanbul keyfi olmaz. Sonra da sıcacık çayla içini ısıtıcan. En son da kafayı sarıp erkenden uyuyacan.:)) Şaka bir yana, hakikaten güzel bir gün olmuş. Seninle beraber gezdim ben de sanki.:))