5 Eylül 2007 Çarşamba

Rüyalar GErçek Olsa PEnceredeki Adamın Bizi Uyurken İzliyor Olma Olasılığı Yüzde Kaç olurdu?

Şimdi bir düşünün.Gecenin iki buçuğunda pencereden birinin size baktığını hissederek uykunuzdan uyanıyorsunuz. Uyanmanın yanında son derece korktuğunuz için çığlığı da basıyorsunuz aynen şöyle... ''Pencerede biri var pencerede biri varr!!!!! '' Yanınızdaki kocanız olacak adam ise posur posur uyumakta ve sadece dönüp yok aşkım öyle bişey rüya gördün yine diyor :S :S :S
Şimdi oturup bir durum değerlendirmesi yapalım;acaba ben kafayı mı yiyorum yoksa gerçekten birinin bizi izliyor olma olasılığı var mı? Yani sonuçta biz giriş katta oturuyoruz. Mesela ne bileyim belki adam bizim evimize hırsızlık yapmaya girecektir (ay ALLAHIM SEN KORU ) bizi kolluyordur. Veya manyağın tekidir olamaz mı? Kemocanım tutup da bir adamın ordan bakamayacağını çünkü boyunun yetmeyeceğini söylüyor.Belki adam altına bişey koydu.
Neyse zaten KEmo dönüp de bakana kadar adam yok olmuştu... BEn de sırtımı sevgili kocacıma verip Ayetel Kürsiler okuyarak uyumaya çalıştım korkudan.Ama kalbimi tuttu gördü pıt pıt pıt atıyodu.
Ben hala kabullenemiyorum bunun rüya olduğunu fazlasıyla gerçekti çünkü..Yani benim bu hayal gücüm fazlasıyla çok çalışıyo bu durumda.Bazen öyle rüyalar görüyorum ki...Mesela mütemadiyen birileri başucumdan telefonumu çalıyo sanıyorum ve uyanıveriyorum...

Bu böyle garip bir durum işte.Gerçek mi hayal mi anlayamadığım karmaşık durumlarım var benim ( aman Allahım bu cümleyi ben mi kurdum :) )

SAçma sapan bir haldeyim bu aralar dağınık,savruk,acaip rüyalar gören bir kız oldum çıktım.. ama mutluyum da bir yandan;yüzümde sebebini bilmediğim salak bir tebessüm var kendimle barışıyorum sanki... :)

Ama bunun yanında hala o camdn bakan uzun boylu adamın gerçek mi hayal mi olduğunu düşünüyorum. Acaba evliyalar mı geldi ziyarete nedir üstünde beyaz bişey vardı (Tövbe Tövbe günaha girecem haa çarpılıcam şimdi)

Öpüyorum canlar bir sonra ki postada görüşürüzz.... Print this post

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bence sen kendine haksızlık yapıyorsun hemde çokk.. ve sana kııyorum kızdım...(korktun mu?)"SAçma sapan bir haldeyim bu aralar dağınık,savruk,acaip rüyalar gören bir kız oldum çıktım."Bu cümle nedemektir?Sen gayet aklı başında,mantıklı,zeki bir kızsın birde benim arkadaşımsın:)))(tuğba bak bunda da kendime pay çıkardım))Sen biraz daha sabret Allahın izniyle şu dersleri verim P.tesi günü mesaiye başlıyacaz.Şimdi gidip ders çalışmam lazım:((görüşürüz şeker

Adsız dedi ki...

canım bence rüyanda görmüşsündür ama o kadar çok korkmuşsun ki gerçek sandın.. çünkü aynı şeyi ben de yaşadım:
eşim yatarken kapıya anhtar takmadığını söyledi sadece üstten kilitlemiş yani..üşendik kilitlemeye..uyuyunca rüyamda çok sıkışmışım tuvalete kalkıyorum bir de bakıyorum ki kapı ardına kadar açıkhemde menteşelerin olduğu taraftan..bi bakıyorum bi adam oturuş siğara içiyo kapının önünde kapıyı açmış daha içeri girmemiş sigara molası vermiş:)) ben bi hışımla görünmeden çapıyorum kapıyı gelip eşimi kaldırıyorum üst kata çıkmış hırsız silahla kovalıyorlar falan..uyandığımda hala yataktayım ve çok sıkışmıştım:))
bi söz bie ne senaryolar kurduruyor insana anla işte:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Tubikkocum bence sen yine Nas,Felak ve Ayetel Kürsi sürelerini oku ve uyu tatlım.Aklına kötü şeyler getirme.Çoğumuz görüyoruz öyle rüyalar. Beyin yorgunluğundan oluyordur. Bende geçen gece çok tuhaf bir rüya gördüm.Eşime böbrek nakli yapılması gerkiyormuş,ben bir böbreğimi vercekmişim ama benin vermem de tehlikeliymiş galiba,karar veremiyorum versemmi vermesemmi.Sıkıntıyla uyandım...

MKA dedi ki...

yok yaw bişey...bakmayın siz benim karıma, abartıyor. kaçtır söylüyorum şu yorganı enlemesine ört üstümüze diye. ama ısrarla uzunlamasına örtüyor, sanki boyu 1,90! böyle oluncada haliyle bizimki üstünü tam örtemiyor. :)

TuBiKKo dedi ki...

arzucum canım benim şu sınavlarının bitmesini dört gözle bekliyorum

nagişim hoşgeldin öncelikle :) sen de benim gibisin gördüğüm kadarıyla aşırı gerçekçi rüyalar ama şöyle bir düşündüm de o akşam tv de robert de niro 'nun saklambaç diye bir filmi vardı gerlimi tarzı.ona biraz bakmıştım.filmde eşi ölüyor bunlar küçük kızıyla bi ıssız kasabaya geliyolar kız hayali bi arkadas ediniyo ama aslında hayalet mi ne.camdan girip çıkıyodu kızın odasına bak işte bundan etkilenmiş olabilirim :)

mutlucum zaten her gece yatmadan mutlaka okurum Ayetel Kürsiyi ama hayal gücü geniş olunca o da kar etmedi demek ki.Bir de Kemocanın dediği gibi yorganı tam örtememe :D meselesi olmuş durumu olabilir.

gokturk nam-ı diğer kobacan çok biliyosun sen :P

öpüyorum hepinizi sevgiler...

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM SEN BÖYLE SÖYLEYİNCE BENİM DE GEÇEN GECE RÜYAMDA GÖRDÜĞÜM ADAMLAR VARDI.BİZİM BALKONDAN İÇERİ GİRMEYE ÇALIŞIYORLARDI.BÜTÜN BİR GECE BOYUNCa GERÇEK ZANNETTİĞİM İÇİN KORKTUM.HELE ARA ARA UYANIP,UYKUNUN DEVAMINDA RÜYAN DEVAM EDİYOSA GERÇEKLE KARIŞTIRIYOSUN.SENİN DE ÖLE BİRŞEYDİR BÜYÜK İHTİMALLE.SEN İÇİNİ FERAH TUT TATLIM
ALLAH KORUSUN HEPİMİZİ

TuBiKKo dedi ki...

Kakaolum evet haklısın ben de öyle düşünüyorum.Uyku ile uyanıklık arasında rüya görünce böyle oluyor işte.Evet Allahım korusun hepimizi kötülüklerden...