10 Ekim 2007 Çarşamba

Bana Mutluluğun Resmini Çizebilir misin?

Amaniiinn Börülcem sobelemiş beni...Çok üşeniyorum ama yazmadan da olmaz ki şimdi...
Bu sefer sobe konusu iki şıklı.


1 ) Senin için mutluluğun resmi nedir?
2 ) Yakınınızdaki bir kitabın 187. sayfasında ne yazıyor?

Cevap anahtarı için aşağıya bakınız.....

1. Sorunun Yanıtı : Aşağıdaki resimde bilgilerinize sunulmuştur....Ki siz bunu zaten biliyosunuz değil mi canlar? O benim dünyam :) neşem,mutluluğum,evimin erkeği,yuvamın direği,en yakın dostum,dert ortağım,sırdaşım ve de suç ortağım :) Bu pozu da kim çeker 4 ümüz film izlerken biz uyuyup kalmışız ya Diloşum çeker ya da Kuzum Kuzim :D Ay bu geçen sene benim doğumgünümün ertesi günü çekildi...Ben o günün gecesi alercik durumlarımdan ötürü hastanelik olup acile gitmek zorunda kalmıştım :( Ay ne fenaydı bi daha olmaz inşallah....


2.Sorunun Yanıtı...


Bakın görün ki şu anda başka bir kitap okuyor olsam da en yakınımda işyerimdeki kitap yine Mustafa Necati Sepetçioğlu... Ama gerçekten çok seviyorum yazım tarzını...Eğer tarihle ilgili kitapları (özellikle de Türk Tarihi ) okumayı seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim.. Lafı fazla uzatmadan 187. sayfayı aktarıyorum. Bugünlerde yaşananların anlam ve önemini anlatmak açısından da denk geldiğini düşünüyorum :)

'' Ucu kızıl tuğlu Gökbayrak elden ele ve Bozkurtun türküleri dilden dile ulaştı. Yiğit ellerde Gökbayrak, tatlı dillerde Bozkurt, gözlere ve gönüllere dola döküle yedi iklim ve dört köşeye yayıldı. Işığından yeryüzü; haykırışıyla ululuğuyla dolu koca bir kainat ve gökyüzü aydınlandı, nurlandı ve umutlandı. Sonunda bir gün geldi,şafakların en güzeli bir şafakta; tan yerinin en hoş kızıllığında, ala çalan bir kızıllıkta Gökbayrak, bunca zaman uğruna dökülen kanların rengiyle kızardı; Bozkurt, son defa, bütün bir milleti ve milletin geçmiş ve gelecekteki günlerini bir arada uyarmak için, Gökbayrak ala çalan kırmızılıkla kızarırken,son defa, haykırdı.


Bu Bozkurdun son görünüşüydü; son haykırışıydı. Bir daha görünmedi.Adı dillerde, kendi gönüllerde kaldı.


Ve Ay Yıldızlı al bayrak, genç... bir daha yorulmayacak ellerde!...''


M.Necati Sepetçioğlu Yaratılış ve Türeyiş


Ben de Bora'nın annesi Didocum u ebeliyorum.... Hadi bakalım sıra sende...:)


Yarın muhtemelen yazamam. O yüzden şimdiden hepinizin Bayramını Kutluyorum canlarımmm...Herkese sağlıklı,huzurlu,sevdikleriyle mutlu bir bayram diliyorum... büyüklerimin ellerinden küüçüklerimin gözlerinden yaşıtlarımın da yanaklarından öpmeyi ihmal etmiyorum tabi :P

Herkese çocukluğumuzdaki gibi neşeli bayramlarrrrrrr.....


Print this post

2 yorum:

AzimLi dedi ki...

heheheh :) slm uyuyan güzeller... valla ne kadar doğal bir resim olmuş :)öptümm

TuBiKKo dedi ki...

Evet konulabilecek en doğru resim buydu azimlim :) ben de öptümmm