16 Ekim 2007 Salı

Reklam Tadında Bir Ohhh Beee....

Allahım sen günah yazma Yarabbim ama Ramazan boyunca bütün gün sersem sepelek dolaşmamın tek sebebi anlaşıldı. Bünye sabah çayı ve saat 10.00 gibi içiln kahveden yoksun kalınca benim elim kolum bağlanıyormuş ben ona emin oldum artık :) Şimdi iki gündür gecee geç de yatsam sabah çayımı içiyorum ya mutluyum huzurluyum süperim valla :)

Gelelim görüşmeyeli neler yaptığımıza...Valla bayram telaşesi malum..Bu bayram İstanbul'da idik. Adana'ya gidemedik. Aile büyüklerini gezdik,el öptük Kemocanım bol bol tatlı yedi hatta az kalsın şeker komasına falan gircek diye korktum. İşin komik yanı o kadar yiyip yiyip buna rağmen çok aşırı kilo almayışı kendisinin..Ama gıdığı çıkmış hihihih ( Bak ben bunu söylemiycektim kızacak şimdi bana kocamcım, ama napim tombalak koca göbekli bi adam olmasını engellemem lazım) İlk günü böyle geçti gitti...
İkinci gün sabahı korkunç bir gökgürültüsü sesiyle uyandım...( BEn biraz tırsarım da gök gürültüsünden; tamam biraz değil bir hayli.. ) Ama baktım şakır şakır yağmur yağıyor ohh dedim...Yağsın yağsın...Sonra sabah kahvaltısının ardından (ki bizim annemlerden çıkmamız 2 yi geçti sanıyorum ) dedeme gittik...Sonra evimize döndük;evde film keyfi yaptık. Testere diye bir film vardı ya hani;ben onu böyle ruhlu kanlı bir film sanıyordum ama aslında direk psikolojik bir filmmiş.Hele filmin sonunun bağlanışı çok güzeldi şahsen biz çok etkilendik...Hatta uyumaya yatıp bir süre daha bayağı bir yorum yaptık film konusu üzerinde....(Tamam kabul film yine biraz şiddet içerikli bir filmdi yan, kanlar manlar vardı ama konu güzeldi yani benden tam puan aldı şahsen )
Bayramın son günü akşamı kardeşim İzmir'e döneceği için annemlerde toplandık.Babam balık almış onları yapacaktık...Bize hamis buğulama ve mezgit tava yaptı...Ben de bol salata yaptım süper oldu..Ben normalde pek hazetmem hamsiyi buğulama şeklinde yemekten ama bu sefer yedim güzel olmuştu. :) Sonra kuzenim aradı babamlara ziyarete geleceklermiş bayram için Mert bebeği de getirdiler...BEn kuzen halası oluyorum kendisinin :) Bizim ailede bu sene çok bebek oldu maşallah bol bol mıncıklıyoruz kendilerini...
Pazar akşamının ardından yattık uyuduk kalktık işimize geldik. Başladık yine çalışmaya.Yani kürkçü dükkanına dönüş yaşadık.Ama olsun 2-3 gün iyice dinlendik..Sonra dün Kemocan aradı;
iş yerinden arkadaşı bizi monopoly oynamaya davet etmiş. Gittik pizza ve patates kızartması yapıp yemeğimizi yedikten sonra monopoli oynadık ve saat 12.00 gibi ordan kalktık. Çok uykum olmasına rağmen saat 01.00 buldu uyumamız ama bu sabah yine de dinç uyandım.Nedeeeennnn çünkü sabah gelince sıcacık çay içme şansım vaarrr :)

He bu arada son gelişmelerden haberdar edeyim sizi bari...Şimdi bizim şirkette bugün yeni bir teyze çalışmaya başladı. Hamiyet Hanım.(Daha doğrusu bayağı bayağı Hamiyet Teyze kendisi) Bundan sonra şirketin çay,kahve servisi ve temizlik işlerinden kendisi sorumlu olacak..ohh be en azından ofis boyluk yapmaktan kurtuldum (Seçil bu aralar izinde olduğundan dolayı onun yerine telefonlara ben bakıyorum..Yani şu aralar kendimi bir nevi Mühendis-Ofisboy-Sekreter karışımı bişey gibi hissediyorum ama neyse ki yarın dönüyor. :) SAnırım bu Hamiyet teyze işine de en çok o sevinecek daha haberi yok çünkü )

Bunun haricinde ciddi şekilde FACEBOOK olayına sarmış durumdayım. Kimleri buldum kimleriiii....Tabi soyadımın değiştiğini görenler önce bir dumur oluyorlar ondan sonra kendilerine geliyorlar...
işe böyle...Son hal ve vaziyetlerim bu durumdadır sevgili kardeşlerim....Bir daha ki yazımda görüşmek üzere esen kalın.... :) Print this post

11 yorum:

AzimLi dedi ki...

tubiş niye sevmiyon kıs hamsi bugulamayı bakem sen :)) bence balık bugulması içinde en çok yenebilcek tür o bol bol balık ye de omegan olsun:))gök gürültüsünden de korkarmıs :))) kıyamam valla ürkütücü ama..Kendine gelmene sevindim demek ramazan rehavetimiş öptüm canımcım.

evdeki huzur,zenginlik budur dedi ki...

tubiiii testere kaçı izledin bakem?

TuBiKKo dedi ki...

Azimlim ben balık olayının her türlü buğulamasına karşıyım aslında..Balık dediğin ya kömürde olacak ya da ızgarada...:) bir de mısır unuyla da kızartılmışını yerim ama dediğim gibi buğulama olayını ben balık kardeşlere saygısızlık addederim :) Ve evet o rehavet kesinlikle Ramazan rehaveti imiş :)

TuBiKKo dedi ki...

börülcem o testere testere-1 idi :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Ohh bee :))Valla pazartesi bende senin gibi düşünmüştüm ama Allah razı gelmedi, faranjit oldum, şimdi kahve yerine bol bol ıhlamur içiyorum :))
Senin için bol yemeli, bol içmeli, bol muhabbetli bir bayram olmuş, ne güzelll :)Allah daha nice güzellerini göstersin inşallah sana ve ailene.
Güzel bir gün geçirmen dileğiyle, öpüldünnn :)

TuBiKKo dedi ki...

Mutlucum geçmiş olsun canım :) aman dikkat et bu aralar havalar çok fena yanar döner durumda çarpıyo adamı...sana da iyi bir gün dilerim...öptüm kocaman

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ne iyi geldi hepimize bayram tatli 3gün de olsa,bir de insaoğlu ne çabuk yemek yemeğe alışıyor dimi?O kadar oruç tuttuktan sonra :))Bizde hemen pazartesi gibi başladık,karışık çay,çay,nescafe içmeye :))Şimdi evden türk kahvesi de getirceğim artık,onu da yapacağım,çok süper olacak.
Bu arada testere süper bir film,ben çok beğenmiştim,psikolojik olmasını cidden,biz bir de arkaarkaya 1-2-3 ü izlemiştik :)))

TuBiKKo dedi ki...

Valla kakaolum biz de biraz önce Ahmet Usta ile şirkete alışveriş yapmaya gittik. Yeni kahve takımları ve fincanlar da aldık cici cici artık burda Türk Kahvesi keyfi de yapıcaz :)Hamiyet teyzemiz var artık :) Testere 2 bizde de vardı ama divx te alt yazı yoktu. Süper ingilizcem var aslında öyle de izleyebilirdim ama şimdi Pazar Pazar zaten karanlık bi film ayrıntı kaçırmaK İSTEMEDİM doğrusu :D O yüzden sanırım 2 ile 3 ü aynı anda alıp bir arada izleyeceğiz biz de :)))=

daada dedi ki...

Tubikkos Bayramının güzel geçmesine sevindim.Hamiyet teyzeyede yeni işi hayırlı olsun.
Sevgimle.Öpüldün.

TuBiKKo dedi ki...

Teşekkür ederim daadacım :) seni buralarda görmek ne güzel sanırım bilgisyarına kavuştun:)

evdeki huzur,zenginlik budur dedi ki...

hmm 2 yide izle,ama 3. tavsiye etmiyorum yani TEXAS KATLİAMI'nı,benden söylemesi ama sen bilirsin...