30 Ekim 2007 Salı

İçimden Geçenleri Bu Başlıkta Yazarsam Ayıp Olacak...


Merhaba Sevgili arkadaslarım,


Epeyce bir zamandır girip de bloguma birşeyler yazamıyorum.Halbuki aklımda yazacak bir sürü şey var ama nedense bir türlü vakit bulamıyorum.Neden mi diyorsunuz? Hemen Açıklayayım.Bunun başlıca 2 sebebi var;


1) Bayram dönüşünden beri deli gibi işlerin birikmesi ve bitiricem diye canımın çıkması

2) Yaklaşmakta olan I.S.O (Ayzo) KYS Denetimi !!!!


Hadi ilkli pek problem değil ama bu AYZO'yu bulandan da her sene zebellah gibi başıma dikilen Denetlemelerden deeeee nefret ediyorummmm...!!!!!!! Niye mi??? Çünkü bana kalırsa dünyanın en gereksiz kağıt israfıdır ve sadece para tuzağıdır.Hatta bu olayı icat eden adamların bence canı sıkılmıştır ve paraya ihtiyacı olmuştur ve bu uyanıklar bunun sonucunda böyle bi dünya dolusu gereksiz teferruatı şirketlerin bünyesine sokarak durduk yere bir sürü kağıt israfı ve zaman kaybı yaratmıştır. VE bunun sonucunda da güya bu şirketin yaptığı her iş standartlara uygun oalrak yapılmaktadır. Pardon ama ben merak ediyorum;gerçekten mümkün mü mesela senede bir kez denetlemeye gelerek ve oldukça güzel bir denetleme parası alarak bu olayı düzgünce götürdüklerine inanıyorlar mı??? En sinir olduğum ise gelip bizi denetleyen ama aaaa onun böyle olması gerekir diyen çok bilmişler...Ancak kokoş kokoş giyinip kokuları sürünüp gelmeyi ve cık cık cık bunun böyle olması gerekir demeyi biliyorlar... Evet onun öyle olması gerektiğini biz de bliyoruz ama gel gör ki onu uygulayacak adam lazım....



Ooooofffff.... Nasıl bir giriştir bu Yarabbim!!! Evet Tahmin ettiğiniz gibi salak bir d.e.n.e.t.l.e.m.e yaklaşıyor.Beni okuyanlar arasında bu işi yapan arkadaslar varsa lütfen üzerlerine alınmasın,bu tamamen bu siteme olan bi isyandır.Sizinle yakından uzaktan alakası dahi yoktur....Bir de kaderime isyanım var tabi..Bir gün yeni bir şirkette çalışmaya başlarsam kesinlikle bu işe atlamıycam...Yani şu cümle çıkmayacak ağzımdan''Ben daha önceki şirketimde de KYS Sorumlusu ve Yönetim Temsilcisi idim.Bu işi de seve seve yaparım :s'' Deli misin? ASlaaaaaa....

Bir kere eğer bu konuda sorumluluk aldıysan tamamen yalnızsın demektir.Çünkü bizim ülkemizde bu sistemi sadece tek kişinin yürütmesi gerektiğine inanan insanlar yaşar.Halbuki alakası yoktur;bu bir takım işidir ve de herkes üstüne düşeni yaptığı taktirde hiç kimse yorulmaz ve işler tıkır tıkır ilerler.(Ama bu kağıt israfı gerçeğini değiştirmez). Ama gel gör ki hiç kimse üstüne düşeni yapmaz;yapılması gerekenler hep bir şekilde ertelenir ve sonunda denetim zamanı gelip çatar.Zavallı sorumlu bir de bakar ki hiç kimse birşey yapmamıştır ve bütün işler YİNE onun başına kalmıştır. Üstelik bu zavallı SOrumlu'nun tek sorumluluğu genelde sadece bu da değildir aslen mesleği çok çoookkk farklı bir dal olmakla birlikte kara kara bu saçma sapan işe nasıl bulaştığını düşünmektedir....


Şimdi sorarım size; L şeklindeki masamın sağ tarafı tamamen gereksiz dokümanlar ile dolu iken ve de daha yetiştirmem gereken bilmem kaç tane teklif önüme yığılmaya çalışırken aşağıdaki çıklardan hangisini hayata geçireyim?


a) amaaannnn battı balık yan gider;hiçbirini yapmamak.

b) aaaa yeter ama artık canım bi insanın üstüne de bu kadar yüklenilmez ki diye güçlü bi isyan çığlığı atmak.

c) üstün yeteneklerimi kullanıp bütün işlerin hakkından gelmek.(bu seçenekten hiç hoşlanmadım)

d) İstifayı basıp derin bir ohhhy çekmek.....


Hadi bana yardım edin noluuurrrr.... Ne yapmalıyım yoksa deliricemmmmmmm :( :( :(
Print this post

13 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Ha ha haa :))) Böyle yazdım diye seninle dalga geçiyorum sanma sakın Tubikcim. Kaderimize gülüyorum. Ah be tatlım herşey ortak olurda yapılan iştemi aynı olur :))) Ben o denetimlere üç kere girdim, başlarda çok stresliydim ama son denetimde tabiri cayizse kaşarlandım artık :) Son denetim belge yenileme denetimiydi, tüm maddelerden sorumluyduk ve 130 kişilik firmada tek başıma hazırlandım, denetime gelenlerden çok iş arkadaşlarımaydı benim sinirim. Sanki koca fabrikayı ben idare ediyormuşum gibi, tüm evrakları ben toparladım. Ama çok şükür ki hiçbir sorun çıkmadı, belgeyi aldık. Ama seninde dediğin gibi sadece kağıt israfı :)))
Ah be Tubikim yaramı deştin. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa elimden geleni yaparım canım.
Bu arada benimde aralık başında çevre Yönetim sistemi denetimim var ve ben hala hazırlanmaya başlamadım, offf yaaa....
herneyse ne derliymişim, öpüyorum seni kader arkadaşım :)

TuBiKKo dedi ki...

Ahh canım ya hakkaten bu kadar mı benzer kader arkadasım..Ama ciddi şekilde tırlatmak üzereyim bunu açıkça ifade edebilirm yani....Yani işin komik yanı şeytan diyo ki elini bile sürme ama şeytana da uyamamk lazım ve evet ben de denetçilerden ziyade çalışma arkadaslarıma kızıyorum bu konuda.Tamam yardım ederiz diyolar ama son dakika stresine girmek ve o denetçiler karşısında soğuk terler dökmek yine bana kalıyor.Aslında yardım edebilirsin canım.Bu bizim de belge yenileme denetimi ve ben denetlemede özellikle nelere dikkat ettiklerini çok merak ediyorum.Yani mutlaka gözlerine batmaması gereken bişeyler olmalı di mi ama? Bana onları mail atabilirsen çok makbule geçer. adres tugbaozgen@gmail.com.... Bu arada senin de denetiminde kolay gelsin.Benim denetim de aralık başı ikimize de kolay gelsin canım kader arkadasım.

Ben Hüzünler Güzeli... dedi ki...

cevap veriyorum...
e)hepsi
:)))))şaka ama gerçek fikrim d şıkkından yana,bas istifayı,birazcık dinlen,yeni iş bul,bileziğin var kolunda kullan işte,hayatın boyunca aynı işte mi duracan?bizimkilerde ISO da sabahları gelirlerdi eve,hayat senin hayatım,istediğin gibi kullan,bi daha gelmicen dünyaya...

TuBiKKo dedi ki...

Valla doğru diyosun da o kadar kolay olsa bu işler senin kocacıkın niye bırakmaz işi gücü de yenisini bulmaz?? Askerlik diycen şimdi ama alakası yok.Herşeyin hayırlısı Allah'tan.Önümüzdeki maçlara bakıcaz artık...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım ya biraz önce yorum yazdım ama gitmedi sanırım, bir daha yazayım :)
Belge yenileme olduğu için tüm maddeleri didikliyorlar ama özellikle bizde dikkat ettikleri şeyleri sana yarın mail atıcam. hatta bizde beğenmedikleri şeyleride yazarım. belgeyi veren firmayıda yazarım, belki aynıdır:)
Sen canının çok sıkmamaya çalış, sen kendini üzdüğünle kalıyorsun. Diğerleride kendi suçunu biliyor aten, denetim bitince birde gelip seni tebrik ederler, nasıl bunca şeyi tek başına yaptın der gibi :)
İyi akşamlar canım

fikriminincegülü dedi ki...

Ayzo mudur nedir.. iflahını kesiyor herkesin. Canım kolay gelsin diyor ve d seçeneğini işaretlemek isterkene, kalemin kayması sonucu c diyorum. Kazayla oldu bee.:))

TuBiKKo dedi ki...

Fikrimin incegülü ablacım sen kimin tarafındasın acabaa :) valla zaten mecburi istikamet c şıkkı gibi görünüyor ama...acaba diyorum cuma cumartesi günküveğitimde gitsem de bu kuruluşu toptan ortadan kaldırsam bi çok kişinin duasını alır mıyım ki? bence kesin alırım..Ama dua etsinler ki ruhumda psikopatlık yok bu araalar:D

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım bence işlerini biran önce bitir de,ki biliyorum çok sıkıcıııııııı :(,rahatla ve bzie de söle de bzi de rahatlayalım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Tubikkom sen cok mu bunaldın kıyamam ya su denetim zor is sanırım valla cok ama cok kolay gelsin öpüyorum kocaman:)

TuBiKKo dedi ki...

kakaolum evet biliyorum bir an önce bitirmek en iyisi ama içim dışım denetim oldu ve 7 aralıktan önce de bu içimdeki sıkıntı bitecek gibi görünmüyor...tek sıkıntım bu olsa ama başka şeyler de var onları da pazartesi konuşup aydınlatmak istiyorum...öpüldün kocaman...

TuBiKKo dedi ki...

zarifem evet çok bunaldım :( ama en kısa zamanda kurtulmayı umuyorum bu gidişle TOPTAN :) öptümmm.....

kakaolusevgi dedi ki...

canım sıkıntılarını atlattın mı?Nasılsın?İnşaallah daha iyisindir.

TuBiKKo dedi ki...

kakaolum bi müddet daha yokum gibi buralarda...kafam o kadar dolu ki hiç yazasım gelmiyor artık :( önce bi rahatlamam lazım sonra geri döneceğim....öptüm çok....