19 Kasım 2007 Pazartesi

Aman Adanalı,Canım Adanalı Ben Sana Yandım Güzel Delikanlı...

Çok hareketli bir Cuma,Cumartesi geçirdikten sonra dün bütün günü evde kendimi devirip film izleyerek geçirdim. Hatta sanırım fazla yatmaktan dolayı da böbreğimi ağrıttım. Onu da aştım hiç bi iş yapmadığım için uykum gelmek bilmedi ve gece 01.30 da ancak uyudum..Şimdi ne halde miyim ? Hadi bir tahmin edin.Geç yatıp erken kalkan Tubik uykusuz,suratsız,yorgun olmaz da ne olur ??? Valla başka hiç bişey olmaz bugün benden....

Hee bu arada Cumartesi günü bilogum karartma altına alınmıştır.Kocam olacak Kobacan sen tut benim blogumu hackle (kızmış bana sen misin kocayla dalga geçersin böyle yanlış anlaşma olur işte) Ben girdim bakıyorum maillerime bi baktım mail baksımda HACKED BY MKA ...Anam dedim bu ne şeek şakası mı ? (Töbe haşa asla sana eşek demem kocacım bunu deyim olarak kullanıyorum.) Sonra yazdım adresimi simsiyaaahhh bi sayfa...Bir de anayasa metni (MKA Anayasası bu ) Anaaammm bu ne...Okudum okudum.Koca sinirlenmiş kızmış. (Siz bakmayın benim kobacanın öyle sakin,sessiz,mülayim bi adam tavrı hali içinde durduğuna aslında gayet ADANALı dır kendisi.Zaten bundan sonra ağır abi diye de bahsedicem kendinden...

Neyse efenim ne diyordum. Ben bi gördüm hemen koşa koşa oturma odasına.Gerçi bir ara arka odaya gelip kapıdan yan ağız napıyosun diye gülüşünden anlamalıydım olayı.O sıra daha elektronik postalarımı açmamıştım. Dedim Kobacan sen naptın ver şifrelerimi.Verirsin vermezsin derken vermedi tabi.Zar zor ikna ettim valla...Ama bundan sonra akıllı olacam kocamı kızdırmıycam....

Ya ben aslında size nişanı yazacaktım,nasıl horon çektiğimi, tepsi tutuşumu çeyiz sandığı konusundaki atraksiyonlarımı...Ama araya bu olay girince yazamadım tabi.Çünküüüü nedeeeennnn kafa kalmadı bendeee..Zaten uykum da var...Heh ne diyodum;yarım saat önce içmeye karar verdiğim ama hala başaramadığım kahveyi almaya gidiyorum mutfaktan.
Bu arada böbreğim soldan soldan yine dürtüklüyo beni;ağrıma bak fena bozuşuruz.Bu belimdeki korse tutsun mümkünse seni sıcak sıcak.Uğraşamıycam şimdi iki büklüm sürünmekle oldu mu anacım?Hadi canım zora sokma beni.... Print this post

22 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Valla baba ben tuttum bu Adanalıyı!

Artık seni okumayacam,gidip Mk yı okuyacam!

Senin daveti iptal ediyorum hem
Kobacan bana gmail atsın,onu davet edicem.Hahhahhhaaa

İkiDakkadaSatışınKralınıYapanMikroplarınMikrobuBiyoooooo

TuBiKKo dedi ki...

ya varya hakkaten ayıp ayıp bişey demiyorum artık sana ben..Yani istiyorsan git oku tabi mka yı ama benim kadar yazmaıyor kendisi. yani bu kadar eğleneceğinin de garantisini veremem ona göre :D sonra gelme yanıma tubikkkk çok pişmamın ben diyee :P

MKA dedi ki...

eğlencenin kralını verrim ben bu gardaşıma. sabah sabah güldürdü beni:) hele baksana sanki akdenizli gibi :) bugün kendimi blog alemine adıyorum. sayfamı düzenleyecem. bir kaç yazı koyacam. sevgilim karım, gecen günden sonra her an okuyorum blogunu haberin olsun!?!:) sonra vay ben duymadım, vay ben bilemedim, vay ben çöyle ettim...yok, ona göre :P

TuBiKKo dedi ki...

yaw tamam işte uzatma sende yahu artık edebimle yazacam :D

MKA dedi ki...

yaw sultanım, ben bu biyonik kardaşa az biraz baktım da, yanlış anlamasın ama biraz fazla...??? kavak yellerindeki SU ya benziyo. bu sebeblen ben biraz tırstım. yazılarını okudum. sarışın bahar ve abi.dullah yazılarını okudum bana yetti. sevgili karıma sevgilerimle:)

TuBiKKo dedi ki...

kORKMA kORKMAAA :) Bişeycik olmaz..Sadece delidir ne yapsa yeridir diyoruz :D

Mutluveumutlu dedi ki...

Ah tatlım ne bu kocalardan çektiğimiz :) Sumutta geçen benim facebookumu hackledi. Bekar arkadaşlarına benim adımdam " size evlenecek helal süt emmiş, eli yüzü düzgün kız arıyorum " yazdı :)
şaka bir yana kobacanın güzel intikam almış gerçekten :)
İyi haftalar tatlım...

TuBiKKo dedi ki...

:) :) :) valla bunlarla baş edilmezzz hee bu arada facebook ta seni ekledim haberin olsun :D

nagişim dedi ki...

aman allah korusun bi keresinde biizm ki de benim ağzımla bloguma yazı koyduydu hepiniz boşsunuz otura otura kilo verilmez falan diye:)9 nasıl mahçup oldumdu kızlara.. arada yapıyolar öle delilkler.. :))
neyse ki vermiş şifrelerini :))

TuBiKKo dedi ki...

ya demek ki bi tek benimki böyle değil nagişim yüreğime su serpildi valla :D valla ben de mahçup olmadım desem yalan olur ama bizimki biraz coşmuştu Allahtan çok kişi göremeden kaldırdım.Benimki direk cezalandırmış valla :( neyse ikna ettim de aldım şifrelerimi ama denetliyo şimdi de beni hergün okuyomuş yamuk yapmıyım diye :D

kakaolusevgi dedi ki...

tatlım ne zamandır bilgisayarımın bozukluğundan uğrayamadım,güldüğrdün beni,özlemilşim yazılarını,sırayla okudum,geri kaldıklarımı tamamladım yani hocam.
Kobacan da alem yani,neyseki sorunu halletmişsiniz aranızda :))Diyaloglarınıza da bitiyorum,ilahi,maşşalllah.
Sana da geçmiş olsun tatlım,şimdi daha iysindir inşaallah.

TuBiKKo dedi ki...

aferim kakaolum ben böyle çalışkan okuyucularımı çok severim :P eksiklerini tamamla yeter ki sen :D ya şaka bi yana kobacan ve ben evet karşılıklı ozan atışmasına dönüşüyo diyaloglar,sen bi de evde gör bizi :D

civciv dedi ki...

merhabalar
bu koca kişilerini kızdırmmak lazımdır helede sessiz duranlardan hep kaçmak gerktirki tekmeleri sert oluyor bütün poazar bende yatıp böbreklerimi ağrıtmak istiyorumm
ev hanımı olunca tatail hakıda tanınmıyor maalesef

civciv dedi ki...

merhabalar
bu koca kişilerini kızdırmmak lazımdır helede sessiz duranlardan hep kaçmak gerktirki tekmeleri sert oluyor bütün poazar bende yatıp böbreklerimi ağrıtmak istiyorumm
ev hanımı olunca tatail hakıda tanınmıyor maalesef

Elçince dedi ki...

benim doktorda niyeti bozuyor bazen ama yapmıyor allahtan(kocam yani)

TuBiKKo dedi ki...

civ civ kesinlikle haKLısın sessiz atın tekmesi pek oluyormuş ben tecrübe ile sabitledim durumu :D ( Hee bu arada kobacan sen şimdi bu yorumu okuyp da sana at falan dediğimi sanma.Atasözü bu atasözü :) )

Elçincim kocalara niyeti bozdurmamak lazım galiba boşver bırak iyi niyetli kalsınlar :)

AzimLi dedi ki...

tubıs ne bır kocam var ne de bır facebook um:))) hatta abartıyorum bı kedım bıle yok :)) optumm

TuBiKKo dedi ki...

olsun azimlim biss varız yeteriss sana daaa...( bu yüzüklerin efendisindeki gollum gibi oldu kıymetlimissssss ) ihihiihih

fikriminincegülü dedi ki...

Yani bence kendisi rekabete dayanamadığı için böyle bir şey yapmış olabilir. Biliyorsun meyve veren ağaç taşlanır. Yanındayım Tubikcim.. bu arkadaşı da protesto ediyorum.:)) Aynı zamanda davamıza ihanet aşamasına gelmek üzere olan Sayın Biyo Hanıma da teessüflerimi bildiriyorum.:)) Hayır benimki de bi ara Msn mi hacklemişti çok sinir oluyo insan yahu.:))

TuBiKKo dedi ki...

valla incegül ablam haklısın sanırım.. meyve ve ağaç olayı..baktı ki okuyucu sayım fazla popularitem artmış çekemedi kocam :D ( aman ben yine temkinli konuşayım bizimkinin sağı solu belli olmaz atmasın tepesi)... çok tırsıyorum aplacım valla ya yine hacklerse :) ama bu olay sayesinde öğrendik ki erkek milleti bu hackleme işine pek bi meraklı :D
Biyo hanım konusuna gelince valla bi sattı pir sattı yane bilmiyorum kadın dayanışması diye bişey var di miii :)

MKA dedi ki...

ne zamandan beri delikanlılığın adı satış oldu? biyo kardaşıma laf yok!
rekabet mi? ney ney? :) karımı blog arkadaşlarından kıskanacak halim yok, fakat ben ve benim gibi anadolunun bağrından kopup istanbula gelenler,nağrayı bastımı 8 mahalle inletenler, sinirlendimi 18 köy ezip geçenler, haklının sağ yanında, haksız zalimin tam tepesine oturanlar, karısını erkek sivrisinekten kıskanıp gece boyu uyumayanlar öyle herşeye müsade etmezler. bende müsade etmediğim ve etmeyeceğim bir şey gördüm. ve de kızdım! niyetim karımı üzmek değildi. sadece yaptığı şeyin beni nasıl sinirlendirdiğini görsün istedim. tüm blog alemi duysun, bilsin; ADANALIYIK biz.
2 şey var koca ve hanımının arasından çıkıp gittiğinde onları birbirlerinden uzaklaştırabilecek; birincisi SAYGI, ikincisi SEVGİ.
saygı ve sevgi ile kalın...
biyo ablama saygılar :)
HAN'ıma sevgiler...

TuBiKKo dedi ki...

ben boşuna mı diyorum bulaşmamak lazım deyuuu :) biyo da damardan girdi MKA desteğini de aldı aha da buyrun burdan yakın...:D