28 Kasım 2007 Çarşamba

Geç Olsun da Güç Olmasın :)

İşteee en sonunda Kuzum Kuzim Big Brotherim ile candostum Diloşum 16.11.2007 tarihinde nişanlandılar.....Bakar mısınız ne tatlılar maşallah tü tü tüüüü...
Bu resimde de gelin kaynana görüyorsunuz..Pek severler birbirlerini umarım bir ömür de böyle olur da aralarından şimdiki gibi su sızmaz....


Bu resimde deeee Ağır Abi Kobacan ve ben çiftimizin en yakın yol arkadaşları olaraktan görüntülenmekteyiz... Çift uyumlu olmuş ama lütfen kocimle benim uyumuma bakar mısınız benim gömlekle onun kravatı pır örnek....
Neyse ben blogum boş kalmasın bi de resimleri koycam dedim diye iki dakikalığına uğradım... Bu hafta feci yoğunum denetlemeye kaldı 6 günüm çalışacak.Bitirmemiz gerekiyor ve şirkette seferberlik ilan ettik...
işlerimi bitirip denetimi atlatır atlatmaz burda size rapor vereceğim canlar... Görüşene dek iyi bakın kendinize.... Öpüldünüzzzz.............


Print this post

19 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

Canım seni bu aralar aksattığımı ve özlediğimi düşünüyorum ama bilkiyorum ki sen anlyışlısın arkadaşım.
Kuzenine ve arkadaşına çok çok mutluluklar,elbisesi yakışmış.
Ayrıca teyzen dimi kayınvalidesi,seni ona benzettim.
Bir de maşaallah,pek şeker olmuşsunuz Kemocanınla sen.Allah bozmasın,bu arada hayatım sana düz fön çok yakışıyo,bir de klasik kıyafetler ,bilesin,kemocanına öle çıkasın :))

TuBiKKo dedi ki...

ayy canım benim sen dert etme bilgisayarın bozuk biliyorum :) zaten ben de çok yoğunum bu aralar girip okuyorum ama yorum bırakamıyorum çoğu zaman o yüzden yüzüm de yok kızmaya :P

Evet teysem kayınvalidesi oluyo diloşumun benzerim ben eyzeme biraz :)
iltifatların için de teşekkür ederim. Ben de düz fönü yakıştırıyorum kendime hatta o gün fön çekilince kuaförüm de söyledi aynı şeyi :) Klasik kıyafete gelince evet yakışıyo diyolar ama şekercim o kadar alışmışım ki hayatım boyunca spor ötesi giyinmeye. Yani utanmasam işe de eşofmanla gelirim o derece.. :Hatta diloş çok kızar bana akşam bi yere giderken giyecek hiç bişey bulamam.En kısa zamanda gardrobu bi güncellemek lazım zaten azıcık hanım hanımcık olalım oğlan çocuğu modundan çıkıp :)

Elçince dedi ki...

allah tamamına erdirsin allah yakıştırmış ayırmasın...(sizde)

Mutluveumutlu dedi ki...

Allah tamamına erdirsin inşallah.
Kobacanınla uyumunuza bayıldım, maşallah.

Ben Hüzünler Güzeli... dedi ki...

tubiii dileğe selamlar,hayırlı olsun...

AzimLi dedi ki...

tubiş kıs sende beni ihmal etme :)))
hayırlı ugurlu olsun dıyorum.Yakışmış herkes eşlerine :)öptümm

TuBiKKo dedi ki...

Mutluluk dileklerini ileten herkese teşekkürler :)

Azimlim ben seni ihmal eder miyim hiç ama cumaya kadar çok az vaktim kaldı ve daha yapılması gereken bi sürü işimiz var onları bitireyim sıksık yorum yazıcam söz.. Okuyorum ama yorum bırakamıyorum :)

MKA dedi ki...

hep söz hep söz kardeşim. azcık icraat istiyoruz artık. 1 senedir şu geçsin yazacam, bu olsun yazacam, o bitsin yazacam... bizde saf saf hep yiyoruz veağ bekliyoruz. nereye kadar karrrrrrdeşim?
kimse söylememiş ben söyleyeyim, çok güzelsin tubiş, bu elbise sana çok yakışmış, gecenin en güzeli sensin...hele o gülüşün, etrafa neşe ve pozitiflik yayışın yokmu...

denmesini çok bekledin de mi tubiş? haha :P

MKA dedi ki...

gülünsün ve gülesin diye yaptım. ve gerçek şu ki:
sen herkesden herşeyden güzelsin... başkalarının seni beğenmesine seni güzel bulmalarına gerek yok! zaten öylesin. de bakim; ben çok güzelim. de de hadi!

TuBiKKo dedi ki...

aaaa Kemocanım valla ben bu verdiğin gazla şu şarkıyı söylerim hem de nasıl.. Dünyanın en güzel kadanıyıııımmm beeennnn :)
teşekkür ederim bitanecik kocim benim :)

MKA dedi ki...

öyle kocim mocim dersen değişiriz küllahları!!!

TuBiKKo dedi ki...

küştüm o jaman :( :( :(

AzimLi dedi ki...

enişte karışma yafs :))) istediğini varsın sölesin alala :P

civciv dedi ki...

ya ben burayab yorum bırakmıştım ne oldu blog sahibi onaylıydıda kabulmu edilmedi yorum yoksam ben yazdımda bağlatımı koptu anlayamdım gelin kızımız güzelmiş damatta öyle elbisesi cok yakışmış allh tamamına erddirsin sizde çöyle cok yakısyorsunuz allh ayırmsın
sen ne kadar şirn bir kızsın böyle pozitif bir elektrik var şirinlik muskası

TuBiKKo dedi ki...

civciv bu yazı için ilk yorumun bu.daha önce gelmedi yoksa yayınlamaz mıyım aşkolsun :) teşekkür ederiz güzel sözlerin için :)

fikriminincegülü dedi ki...

Maşallah çok yakışmışlar birbirlerine. Allah daim etsin mutluluklarını. Sizin de uyumunuz gözden kaçacak gibi değil yani.:)

TuBiKKo dedi ki...

sağol incegül ablam teveccüüünüüzzz :D

civciv dedi ki...

huhu tubiko nerlerdesin ayol

Big Bro dedi ki...

Teşekkürler, teşekkürler...
Mutluluk dileklerini ileten herkes en az bizim kadar mutlu olsun, bekar olanların darısı başına:)
Kuzyciim, daha güzel fotolarımız var be. Dilekle olan fotoda gergin görünüyorum, ki hiç öyle değildim o gün ;)