8 Kasım 2007 Perşembe

SIRRA KADEM BASMAK

Canım çok sıkkın bugünlerde ve bunun çeşitli sebepleri var. Kış geldi, hava erken kararıyor vs bunlar bazı sebepler...

Maddeler halinde ne alemdeyim acaba ben?


* Kafam çok dağınık

* Denetim yaklaşıyor ve ben sistemde ne kadar çok hata olduğunu gördükçe bu şirket için bunu kuran kişinin vurdumduymaz ve savsak oluşuna küfür ediyorum.

* Grip olmaya çalışan bir bünyem var ama gariptir ki bir türlü tam olarak hasta olmayı beceremiyorum. ASlında tam anlamıyla bir hasta olsam 2-3 gün yatsam dinlensem kendime gelicem ama.

* Hayatımla ilgili yeni kararlar almam lazım ama zamanı değil

* Ha gayret deyip cesaretimi toplamam lazım

* Kariyer planım nedir gerçekten çok merak ediyorum bu mudur benim istediğim

* Acaba ev sahibi kiramıza ne kadar zam yapacak;zaten kiramız çok tutup da uçarsa iyice bu durumda ocak sonunda taşınmak zorunda kalıcam,kış günü...

* İçimden bir ses yeni yılın bizim için çok güzel şeyler planladığını söylüyor nedense çok ümitliyim 2008 den

* Depresyonik durumlarımdan ötürü sanırım kilo alıyorum hatta diloş bile söyledi. Hatta dedi ki kendini tutmayıp yersen enine doğru gidip hafif kiloluktan çıkıp şişman olabilirsin. Halbuki ben bu aralar iştahsızım kalın kazaklar beni tombik gösteriyo.....
* Stylegym cd mi aldım çok da yapmak istiyorum ama sanki bir Ruh Emici tarafından bütün yaşam enerjim emiliyor.
* Sürekli olarak bir iç sıkıntım var
* Kendimi araya bir yere sıkışmış ve çıkamıyormuş gibi hissediyorum
* İnsanlara güvenim azaldı
* Kocacımla hayatımızda öyle bi değişiklik yapalım ki çok mutlu olalım
* Evimi temizlemek istemiyorum
* Yemek yapmak,yemek,sofra kaldırmak istemiyorum.
* Et kokusundan nefret ediyorum;elimde olsa sadece sebze yiycem; hoş onu da yemesem olur ağzımın tadı yok.
* Her Allahın günü öksürük şurubumu evde unutuyorum
*Bir öyle Bir böyle davranan insanlar var etrafımda bu aralar;canımı sıkıyorlar.Sabit karakterli olun karşımda zırt pırt oynaklık yapmayın demek istiyorum..
* Blogları yine takip ediyorum ama parmaklarım bile uyuşmuş kimseye yorum bırakacak takati bulamıyorum.SAnırım öncelikle kendimi düzene sokmam gerekecek bunun için...
* Facebook sayesinde geçtiğimiz cumartesi 7 senenin üstüne lise tayfamızla buluştuk. Hala aynı muhabbet devam ediyor aramızda;gülmekten bir hal olduk.Çok mutlu oldum onları görünce;hayatımda güzel bir gün oldu bu sayede.Özlemişim kerataları...
*Saçlarımı boyattım dipleri çıkmıştı deli gibi;yine sarı şeker oldum...Aslıdna gönlümde kırmızı kızıl bişeyler vardı ama dönüşü zor olur diye yemedi şahsen...slında beyaz tenliyim neden olmasın
* En nihayetinde SIR rı okumaya başladım adam gibi çok hoşuma gitti bir an önce bitirip hayatımda uyarlamak istiyorum...Hatta SIRRA KADEM BASMAK burdan çıktı...
* Anlamsız cümleler kuruyorum farkındayım ama hala bunu okumaya devam ediyorsan ve anlayabiliyorsan beni; benim için bir küçücük gülümse olur mu ?
* Mucizelere ihtiyacım var....
* Bu aralar sık sık atölyeye iniyorum ve çok keyifli geçiyor.
* Dün bizim gavurlar yine geldi öğlen onları yemeğe götürdük balıkçıya bi kadın vardı karşı masalarsa kıl oldum mıy mıy mıy bişey sevmiyorum öyle insanları...Hatta garsona artist artist masa örtüsünü falan değiştirtti bi de nutuk attı galiba ondan hoşlaşmadım kendisinden...
* Şimdi evime gidip vurup kafayı yatmayı planlıyorum..
* Çok sevdiğim kestaneden bile tad almaz mı olacaktım;ben böyle mi olacaktım?
* Kobacanım olmasa ne yapardım diye düşünüyorum. Onu çok seviyorum...
* Bugünlerde çok üşüyorum ve ev sahibine kombi masrafını karşılamayı kabul etmediği için çok kızıyorum.Uyuz kadın....
* Aklıma bu kadar geliyor daha fazla yazacak şey bulamıyorum ve sanıyorum ki yazımın bitiminde yazdıklarımı ouyunca aklımadan geçenleri olduğu gibi buraya aktarmamın şaşırtıcı sonuçlarını göreceğim.
* Bir süre daha yazamazsam bana kızmayın;öncelikle iyileşip,toparlanıp moralimi düzeltip neşemi geri kazanmalıyım. Hayatla sorunum var ondan bir kurtulmam gerek..Bu yorgunluktan,bıkkınlıktan sıyrılıp üzerimdeki ağırlığı silkelemek zorundayım....
Hepinizi çok seviyorum arkadaslarım iyi ki varsınız yoksa bu içimdeki ağlama duvarından dökülen damlaları kimle paylaşırdım ben...Birilerinin beni okuyup anladığını düşünmek beni rahatlatıyor ve kendimi bir nebze olsun iyi hissediyorum böyle günlerde....
Ben arızalı parçalarımı tamir ettirip döneceğim..Görüşürüz....
Print this post

8 yorum:

Ben Hüzünler Güzeli... dedi ki...

isimleimiz gibi,yaşadıklarımız da aynı,seni anlayabiliyorum...bunlarda geçecek biliyorum yada umut ediyorum...

AzimLi dedi ki...

tubiş kıs hepimiz aynı durumdayız nedense kışın gelmesi ile kasvet mi ne çöktü ruhumuza, inş sıyrılırsın bu ruh halinden canım. öptümm

TuBiKKo dedi ki...

valla azimlim dediğin gibi sanırım bu kış bozdu bizi :) ama benim bi de bu denetlemeyi atlatmam lazım :) ondan sonra normal yaşantımın seyrine dönerim...

Mutluveumutlu dedi ki...

Tubikom'm şuna sana bu yorumu çok ama çok içim sıkılarak yazıyorum. Benimde bilgisyarım giti, kocamda yarın digecek ama çok şükür sonra gelecek.. Napalım hayat böyle geçiyor işte...

TuBiKKo dedi ki...

ah canım mutlum ya sıkılmasın için...dediğin gibi herşeyin iyi olacağına ve geçeceğine inanmak lazım yoksa insan kendini hepten kötü hissediyor.BEn de artık olumlu şeyler düşünüyorum ki olumlu şeyler olsun :) yakında bomba gibi geri dönücem :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Tubikkom çok keyifli yazmışsın sıkıntıların var ama onlardanda ders çıkartmayı biliyosun nasılsa:)
Sana secret diyorum başkada bir şey demiyorum:)

TuBiKKo dedi ki...

Evet zarifem çözdüm olayı nerdeyse az kaldı. yakında zengin olmak için titreşim yaymaya başlıycam :D

Sanem dedi ki...

Kış güzeldir yahu. Hele sonbahara bayılırım ben :))