18 Temmuz 2007 Çarşamba

Aman Basküüüll CAnım Cicimm Basküüllll

Ne alaka di mi??? Var bi alakaı mutlaka..Karar verdim baskülümü saklatıcam kobacana...Her sabah uyanır uyanmaz kendisiyle karşılaşa karşılaşa pek bi yüz göz oldukkk... O yüzden bu günlük görüşmelerimizi azaltıp haftada bir görüşmeye karar verdim zat-ı muhterem ile....Bu sebeple kendisi bir sonraki pazartesiye kadar tedahülden kalkıyo (umarım doğru yazmışımdır)..

Bunun yanında Dİloşum iyi hatırlattı valla 13 TEMMUZ 2007 CUMA akşamını mutlaka kayıtlara geçmeliyim....Bir eğlendik bir eğlendik...Ama tabi bunun yanında ben sarfooşş olduummm.... SAFTOROK dostum da kendisi benden aşağı kalırmış gibi almış eline telefonu bi güzel kameraya çekmiş beni...Eh artık anlatmak şart oldu... Ama tabi bu yazıda değilll.... Size bunu ayrıntılı olarak anlatmalıyım ve de resimlerle de kanıtlamalıyım..Yani biraz sabır diyorum... Eğer yarın işim çok olmazsa mutlaka oturup yazacağım söz veriyorum..
Yarın yayınlayamasam bile en azından bi kısmını yazarım ve cumaya yetiştiririm inşallah ( Kendimi bir an köşe yazarı gibi hissettim yaa :) )

Neyse şekerler... Bu arada bu şekerler lafını beni her koşulda takip eden okumaya fırsat bulan ve de yorum bırakan arkadaş ve dostlarıma yazıyorum... Şimdi ismini deşifre etmek istemediğim sevgili oyunbozanlar üstüne alınmasın lütfen... Yani ama kuzeennn ama tubikkoo işler çok yoğun çok çalışıyoruz vakit bulamıyoruz diye zırlayanlar bunu dikkate almasın!!! (İYi ki deşifre etmedim haaa :P )

Neyse yarın görüşmek umuduyla esen kalın sevgili dostlar....
Print this post

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Saftirik'i saftorok diyecek kadar içen dostum;bana bak kayıtlar elimde.valla yayınlarım youtube da seni.ona göre canımcım.ayyaşlar nasıl selam verir ya.hani bi şekli vardır onların.öyle olduğunu duyururum herkese hihihihihi.

Adsız dedi ki...

tuğbacım ben kendimi şeker olrak gördüm bile:)))ayrıca sarhoş olduğun günün delilerini görmek istiyorum:))blogun çok hoş pembeli pembeli de çok hoştu.resimlerini merakla bekliyorum..