13 Temmuz 2007 Cuma

TATLI YORGUNLUKLAR

Cümleye klasik şekilde başlayacağım..Uykusuzum,yorgunum,beynim kazan gibiiii...
Ama olsun buna değer aslında çünkü bu tatlı bir yorgunluk başlıkta da belirttiğim gibi... BUGÜN DİLOŞUMUN DOĞUM GÜNÜÜÜÜÜ .... Öncelikle burdan kutlamak isterim( Gerçi dün kutladım ama olsunn) İnşallah bu yeni yaş senin için mutlu, huzurlu, sağlıklı ve sevdiklerinle geçireceğin çok güzel bir yaş olur. Canım benim seni çok seviyorum herşey gönlüne göre olsun inşallah...

Dün akşama gelincee...Dün bizim evin balkonunda küçük çapta bir mangal partisi verdik...Balkonumuz biraz küçük ama olsun dört kişi sığıyo rahatlıkla.Bir de bizim mahalle sayfiye yeri gibi olduğu için yazlıkta gibi olduk çünkü ev giriş kat bilenler bilir... Neyse yemeğimizi yedik,bi yandan kocişkonun kazara yaktığı köfteleri balkonun altında bekleşip miyavlaşan miniklerime verdik (hihi çok komikler yaa işi yüzsüzlüğe vurdular artık.Öğrendi keratalar gelip balkonun altında miyavlıyolar yemek istiyorlar) Sonra içtik muhabbet ettik,güldük eğlendik... Gecenin bomba esprisi benden geldi..Kuziciiimmm biliyorum bazen üstüne oynuyorum ama napiyiiiimmm sen de açık verme yahuuu..Kuzen gelmiş 30 küsür yaşına evlendikten sonra da hayatımızı yaşayalım diyor da ben de dedim kii yahu hala hayatımızı yaşayalım diyosun öleceksin nerdeyse kaç yaşına geldin :D Tabi bu espri üzerine balkon eşrafının hepsi kopuverdi orta yerinden....
Bu arada kısmetse Diloşumu istemeye gidiyormuşuz Ağustos'ta haberiniz ola...En yakın dostum aynı zamanda yengem olacak.BEn inanılmaz mutluyum..Yıllardır bunun için çalıştım bir işe yaramadı bunları tacizlerim neyse sonunda tekrar aşık olup kendileri evlenme kararı aldılar çok şükür de beni de biraz daha uğraşma derdinden kurtarıverdiler....
Aslında bizim de istemeye gitmemiz biraz komik olacak ama onlar sizsiz olmaz diyo.Kocam ve ben süper komik ikili ortalığı yumuşatacakmışız...(Diloşum iyi cesaret sendeki benim çılgın kocam ya derse babana yok vermeyelim kızı diye o zaman napcannn ??? ) Neyse bakalım hayırlısı Allah'tan.Hele bir şu Ağustos gelsin de biz de o zaman bakacaz nasıl olacak...

İşte böyleee...Dün akşamki maceramız bu şekilde oldu.Sanırım bu gece erkenden uyurum ben öyle geliyo bana...

Bu arda Seçilcim biliyo musun dün akşam hep aklımdaydın,seni düşündüm ne yaptı ne etti diye..Ama sen sık dişini beni dinle tamam mı?Göreceksin herşey düzelecek..Sadece biraz sabır canım arkadasım ben her ihtiyacın olduğunda yanındayım...

Herkese şimdiden iyi haftasonları diliyorum...Görüşürüüüzzzz....
Print this post

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tuğbacım hani bize köfte?Gerçi sizinkiler kediciklerin midesinde ama olsun onlar bizim yerimize faydalanmış:)))uykusuz kalmışsın ama ne güzel eğlenmişsiniz..Devamlı sevdiklerinle gülmen,mutlu olmanı dilerim...

TuBiKKo dedi ki...

valla doğru diyosun durucum gerçekten eğlendik...gülmek iyi geliyo insana hele sevdiği insanlarla birlikteyse...ayrıca iyi temennilerin için teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

Tubişim ya çok güldüm yine.Canım da sıkılıyodu varya keyfim yerine geldi biraz.Asıl bomba geceden bahsetmemişsinn ama.Nasıl sarhoş olduğunu niye anlatmıyosun?hihihi gözümün önünden gitmiyo o halinnn.SAFTOROK hahahaha

TuBiKKo dedi ki...

evet evet aslındaasıl bomba gecden bahsetmedim henüz...saftoroookkk..hihihihi

ya hakkaten asıl 13 temmuz gecesini yazmam lazım.Muhteşem fasıl muhabbetimizi ve de akabininde topluca sarhoş oluşumuzu..dur dur yazayım da güzel bi anı olsun cücüklerimize... :D