23 Temmuz 2007 Pazartesi

Kayıtlara Geçsin : 13 Temmuz 2007 Fasıl Alemleri çok eğlenceliydi :)




Herşey o gün akşamüstü Diloşun beni aramasıyla başladı.. O esnada masamın başında uykulu gözlerle işlerime konsantre olmaya çalışıyordum. Çünkü malum bir önceki akşam mangal sefası yapmıştık ve ben evi toparlayacağım diye geç yatmıştım. Bunun neticesinde de cidden yorgundum tabi ki...
Telefondaki en yakın dostum kuzimin Çınarcık'taki işinin iptal olduğunu ve onun işi yüzünden iptal etmek zorunda olduğumuz fasıl muhabbetine gitmeyi teklif ettiğini söylüyordu. ''Ne dersiniz gidelim mi ? dedi...Şöyle bir düşündüm; kafamın ağrısını yokladım bir de uyku durumumu tabi ki :D Neticede karar verilmişti. Dayanabilirdim uykusuzluğa çünkü bir önceki gidişimizde inanılmaz eğlenmiştik ve bu sebeple bunu kaçırmak istemedim. Tabi diğer yandan canım arkadasımın doğumgünüydü ve tabi ki böyle bir günde onun mutlu olması benim uykusuz kalmamamdan çok daha önemliydi... Kobacanımı aradım, haber verdim ve bunun neticesinde rezervasyon yapıldı...

Saat 19.00 da evdeydim. Giyindik kuşandık bekliyoruz. Muhteşem dörtlü yine acaip eğleneceğiz.Bu arada uykum da açıldı ohh değmeyin keyfime.. Bu esnada kokoş hazretleri geldi. Zaten hep sinir ediyor beni, bu hatunu görünce ben giyinmeyi bilmediği düşünüyorum. Yani gardrobumdaki istisnasız herşeyim spor. Neyse geldi bi el attı da benim gardroptan da işe yarar bişey çıktı ve yaşasııın ben de kokoştum artık :P

Arabaya bindik,gittik kuziyi aldık. Bu arada kendisi temmuz ortasında Çınarcık'tan gelirken dışarda teknede üşütmüş....Malum o gün yağmur da yağmıştı. Bizim kuzen kat kat giyinmiş...

Neyse aldık onu da tuttuk fasıl mekanının yolunu....Gittik geçen sefer de oturduğumuz masaya oturduk... Yemekler geldi sohbet muhabbet derken fasılla birlikte eğlenmeye başladık...

Bu arada tabi gelsin rakılar gitsin biralar.... Vur patlasın çal oynasın...Sonra Diloş'a şarkı söyletti solist adam sonra da biz ona iyi ki doğdun şarkısı.....Böyle böyle derken gecenin sonu geldi.... Orada adet olduğu üzere Haydi Abbas Vakit tamam;akşam diyordun işte oldu akşam... Dizeleri ile akşamı bitirdik...Tabi bu işlemi ışıklar karartılmış olarak ve hep beraber ortada yerde bağdaş kurarak yaptık ellerimizde kadehlerimizle...
Ordan çıkarken kendimizi nasıl topladık nasıl çıktık bilmiyorum...Hatta bana öyle geldi ki eve bir hayli çabuk geldik...:))))

Diloş bizi almaya gelirken Baileys getirmişti bize. Tutturduk üstüne cila çekicez diye bir de güzel onu içtik...Asıl bomba kısım ise zaten bu noktada başlamış...Oturma odasındaki halının üstüne oturmuş 3 tip birisi de koltukta olmak üzere toplam 4 kişi.... Ben yerde oturanlardan biri olarak halımı yakmayın sigaranıza dikkat edin demekten bir hal olmuşum... Bunun yanında komik hareketlerle burnum yok benim burnumu hissetmiyorum triplerine girmişim... Bunun yanında bir de Kobacanımın caaanım köşe takımımın üstüne döktüğü Baileys'i temizlemişim...Hee bir de kırılan kül tablası var onu da ellerim tutmadığı için yine ben becermişim...Dedim ya hissizleşmişim diye hihihihi....
Peki ben bütün bunları nereden biliyorum.... Tabi ki hatırlamıyorum...Sadece bir kısmı rüya gibi bir kısmını da ertesi sabah Diloşumun çektiği video görüntülerinden gördüm ve gerçekten çok güldüm...Yani o kadar eğlenmişiz ve o kadar dağıtmışız ki tam komedi.....Tabi ertesi sabah kahvaltı esnasındaki baş ağrımızı ve de deli gibi bardak bardak su içişimizi eklememe gerek yok.. İşin ilginç yanı bu kadar sarhoş olmayı ve eğlenmeyi sadece 3 birayla başarmış olmam....


İşte böyle dolu dolu muhteşem bir geceydi bizim fasıl gecesi...İnanılmaz eğlendik ve anladık ki artık yaş ilerledikçe bizi açan muhabbetler böyle muhabbetler...Öyle çıstaklar bize göre değil kaldırmıyor.... Bir de insanın yanında en sevdiği dostları olunca eğlencenin tadı başka oluyo yahu :) Sizce de öyle değil mi?????
Print this post

3 yorum:

duru_79 dedi ki...

tuğbacım ALLAH DÖRDÜNÜZÜNDE MUTLULUĞUNU DAİM ETSİN İNŞALLAH.Ama bence maaşallah demeyi unutmayın.resimleriniz çok hoş çıkmış çok beğendim.

TuBiKKo dedi ki...

sağol canım çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

Adsız dedi ki...

:D kızım ne güzel hikayeleştiriyosun he.çok güzel eğlendik gerçekten.içmek güzel de sonrası kötü oluyo yaw.bişey diycem tubişim ne o öyle yaş ilerlemiş falan.yaş nereye ilerlemiş???cıs tak da yaparız bi ara.ben yaparım valla.kendi adına konuş canımcım.bu arada evet maaşallah bizeeeee.