27 Temmuz 2007 Cuma

:) Yaşasınnn!!! Tatile Gidiyoruuummmm :)



Veeee işte beklenen gün geldiiiiiiii.....29 temmuz pazar günü tatile gidiyoruuuummmmm.. (Tabi bi aksilik çıkmazsa ) Veeee bir hafta dinleniyorum,denize giriyorum ,stresimi atıyorum ve en önemlisi işten bir müddetliğine de olsa uzakşalıp migren krizlerimin önüne geçiyorum..Çünkü gerçekten çok yoruldum....

İşin kötü yanı kobacanımın bu tatile gelemiyor oluşu...Ben aslında onu bırakıp gitmezdim ama o ; ''Bari sen git dinlen'' dedi...Ben de ne yalan söyleyeyim hayır diyemedim çünkü gerçekten ihtiyacım var...Ama sevgilim söz veriyorum bir döneyim ben seni her pazar denize havuza götürücem :D Hem zaten sen soğuk suyu sevmezsin ki Saroz'un suyuna giremezdin seenn :)

Evet bir üst cümlede de belirttiğim gibi Saroz'a gidiyorum.Yani büyük Teyzoşumun yazlığına. Şu anda orası bir nevi kızlar kampı;annem,ananem,küçük teyzoş,kardeş orda bir tek Sementa abla ile ben eksiğiz.Ben gidince bir tek eksiğimiz kalacak ama o da gelemez heralde malum çalışıyor çünkü....

Bu arada yavaş yavaş hazırlıklarımı tamamlamalıyım ki birşeyler unutmayayım..Allahım ne olursun ben gittiğimde hava bozmasın. Ne olur kocasını burada yalnız bırakıp gitti diye bu kulunu cezalandırma..(Kocacım sen de ah etme bi zahmet :) ) Hıı unutmadan söyleyeyim Diloşum bana deniz havlusu hediye ettiii... kendine almıştı ama birini bana verdiii :) iyi de oldu deniz havlum yoktu valla.Ama gitmeden yıkamam lazım yoksa kurulamaz.... (Gereksiz ayrıntılara mı giriyorum nedir??? )

İşte böyleeee.... Demem o ki bir süreliğine benden ayrı kalacaksınız sevgili dostlarım....Ama bomba gibi döneceğim tatilden ve size süper tatil anılarımı anlatacağım..... Belki tatile gidemeyenler üzülür ama yine deben dinlendim diye sevinirler di miii???

Şimdi ben gidip en iyis dolapta bekleyen karpuzu yiyeyim çünkü öğle yemeği, iğrençti aç kaldım...Daha sonra da işlerimi bitireyim ki tatile rahat rahat çıkayım.Umarım döndüğümde çok birikmiş olmazlar ve ben kafayı yemem....
Herkese neşeli,mutlu,güzel ve serin günler dilerim....Beni özleyin tamam mı? Özlemezseniz küserim ona göre ;)


Print this post

4 yorum:

MKA dedi ki...

iyi tatiller karıcığım...
bol bol eğlen bakalım...

dertler benim
çile benim
mutluluk senin olsun
:(

Adsız dedi ki...

Merhaba Tubikkos ben fanube, Allah mutluluğunuzu daim etsin kıskananlar çatlasın güzelim yüzün gibi hayatında çok güzel olsun.

TuBiKKo dedi ki...

Teşekkür ederim Fanubecim ama böyle deyip deşımartmayın beni yAA :)

Adsız dedi ki...

yok güzelim sen şımarmazsın hem içimden geldi. Nazar değmesin diye yazdım arkadaşım