20 Temmuz 2007 Cuma

Mini Mini Mırnavlar... :)

Dün sabah kalktım,giyindim...Sonra baktım ki sıcaktan bitkilerim çok kötü olmuş ihmal etmeyip sulayayım dedim..Yatak odasının camının önündeki biberciklerimi sularken bir de baktım ki su sesini duyan minik kediler ailesinin mensubu olan komik miyavcık bahçe duvarının üstünde bitiverdi :) Çok seviyorum ben bu bıcırları...
Eskiden kedilerden deli gibi korkan biri olarak şimdi bu kadar kedi delisi olmamı sanırım ZIPZIP'a borçluyum...O kadar tatlı bir yavruydu ki avuçlarımda uyurdu...Öyle fotoğraflarımız var ki aslında buraya koymam gerek düzenleyip...Ama şimdi kendisi büyüdü hatta anne oldu şimdi üç tane minişi oldu.Onlar babamın dükkanında yaşıyorlar annem tarafından bakılıyorlar. Bu benim bahçe duvarına gelen bıcır ise başka.Onlar benim şahsi bıcırlarım...Anneleriyle onlara hep yemek veriyodum bu beş kardeşe.Pisi pisi pisiii diye çağırınca gelmeyi öğrendiler. O kadar komikler ki çağırdığım anda fırtına gibi uçup geliyolar.Zaten çoğu zaman yakınlarda oluyorlar, yan bahçelerin duvarlarından hooopp uçuyolar. :) Biliyolar tabi.Beni görünce hemen miyav miyav mama istemeler....Ben yavru kedilere karşı bu kadar merhametliyken acaba anne olunca kendi yavrma karşı nasıl bir merhamet içinde olacağımı merak ediyorum...umarım iyi bir anne olurum....
Sanırım ben uslanmaz bir hayvansever iken uslanmaz bir kedisever olma yoluna girdim....Fındık (köpeğimiz) bu durumdan ilk başlarda pek hoşlanmasa da sanırım o da ZIPZIP 'ın yavrularını kolluyor çaktırmadan..Dışarı kaçmaya çalıştıklarında önlerini kesiyor hihihihi... Tabi onlar da Fındık'ın kuyruğunu oyuncak olarak kullanıyorlar..
İşte böyle .... Biliyorum beklenen yazı fasıl hatıraları ama onu önce bir toparlamam lazım kafamda ve ayrıntılarını atlamadan ve de resimlerle anlatmalıyım...Malum işyerindeki bilgisayarım yenilendi o sebeple bluetooth u tekrar yükleyip resimleri ve videoları eklemem lazım. :) O sebeple biraz daha sabır rica ediyorum şekerler....
Görüşürüüüüüzzzzzz.....Herkese iyi haftasonları dilerim....
Print this post

0 yorum: