29 Ağustos 2007 Çarşamba

Sağlık Raporum........

Günlerdir,haftalardır hatta aylardır miskin bir kedi yavrusu gibi sürekli uyku halinde olmamın ( Kobacan bana boşuna Pisimo demiyo heralde) bulduğum her fırsatta uyumamın tansiyonumun yerlerde sürünmesinin ve bilimum benzeri şikayetlerimin sebebi anlaşıldı en nihayetinde. Çok şükür ki korktuğum gibi guatr falan yokmuş şekerler; kanım azmış....Doktor dedi ki sen baya bi kansız kalmışsın.Al çocuğum şu iğrenç tadı olan küçük solüsyonlar halindeki tüpleri her sabah bi tane fondip yapcan. Hem de aç karnına ba bababa.... Velhasıl kelam yaptık;iğrençtiiiiiii....
Yani anlaşılacağı üzere çok ciddi bir sorunum yokmuş;birazcık bakımsız kalmışım en nihayetinde. SAnırım sebze yemeklerine ağırlık verip kendimi toparlamam gerek. He bu arada dün öğrendiğime göre bizim ailenin bütün kadılarında bu kansızlık olayı mevcutmuş.Ananem öyle dediiii....
Ben şimdi yine işyerindeyim.Yapmam gereken çok önemli işlerim var bunun yanında gerçekten ama gerçekten halim yok. Düşünme yeteneğimi bile kaybetmiş vaziyetteyim.Eh yapacağım iş de biraz kafa çalıştırmayı gerektirdiğinden çok da üstüne düşmüyorum açıkçası.
Öyle işte.Yarın da 30 Ağustos hazır. Fırsattan istifade uyuyup biraz toparlanmayı planlıyorum.Tabi zorunlu mesaimiz olmazsa.Şimdi ben biraz iş yapmaya çalışayım en iyisi...
Öptüm şekerler.............. Print this post

5 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Tubikkocum,çok geçmiş olsun canım.Önemli birşey olmadığına sevindim,biraz kendine dikkat edersen en kısa zamanda toparlanırsın.
Öpüyorum seni

TuBiKKo dedi ki...

teşekkür ederim mutlucum.ben de seni öpüyorum.

MKA dedi ki...

ne oluyor orda? kim bu mutlu ? neden öpüşüp duruyorsunuz?

TuBiKKo dedi ki...

Allah Allah kocamın kıskançlık damarı tuttu :)Mutlu blog arkadasım aynı zamanda da hemcinsim oluyor.Hatta o da eşiyle bizden altı gün önce evlenmiş. Eğer ki önceki yorumlarını okusaydın zaten anlardın di mi Kıskanç aDam :P

Adsız dedi ki...

Ben sana günlerdir doktora git diyorum..Geçmiş olsun ben zaten kötü bişey olmadığını biliyordum:)))kansızlık vitaminsizlik vardır diyordum çünkü bende de var bizi kilolu görüyorlar kan fışkırıyor zannediyorlar:)))Tuğba bu arada sen yarın izinlisin değil mi?Söylemyi unuttun ama yazışsın buraya şimdi okudum bol bol dinlen bende ders çalışırım..İnanıyorum 31 ağustos da bomba gibi geliceksin canım arkadaşım.Öpüyorum..(bende tuğbanın hemcinsiyim:)))