23 Ağustos 2007 Perşembe

Güzel Düşüm....



Dün akşam defterimi aldım elime balkondaki esintiyle..

Oturdum eskileri karıştırdım....

Tebessüm ettim bize ilk gelişine,sinirlendim beni deli edişine....

Kıvırcık saçlarımı düşündüm,

sarıydılar sen bana tutulduğunda sonra kızıp siyah yapmıştım...

Şimdi yine sevdiğin gibiler.....



Sonra küstüm beni üzdüğün zamanlar için...

Küstüğüm için affedeyim diye trenle gidişlerini düşündüm,içimi yakan....

Arkandan ağladığım günler geldi aklıma....

Kavuşmak için nasıl sabırsızlandığımız

Ayrı geçen gecelere lanet ettiğimiz...
Gurur yapıp da yanına gelmek isteyip de gelemeyişim

Sonra barışmanın bir yolunu buluşum....


Ve ben dün gece yine ağladım...
Sana olan aşkım için....

Bir gün beni böyle sevmekten vazgeçmenden korktuğum için...

Sensiz yapayalnız kalma ihtimali içimi tırmaladı sanki....

Korkularım süzüldü gözlerimden ılık ılık...

Akıtamadım yüreğime...

Sonra sen geldin kokunla...


Yalnız penceremden süzülen bana şarkılar söyleyen rüzgar

susuverdi seni duyunca önünde eğilircesine....

Kulağıma fısıldadığında aşkını;

Bahçedeki kavak ağacının yapraklarına duyurdu söylediğini.....

Hepsi bir oldular uzak masal diyarlarına uçurdular haberi....

Bu aşk ölümsüz,dolansın dillerde....

Güzel düşüm....

Bilirsin hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden...

Hele ay ışığında uyurken izlemek seni....

Huzurunu paylaşmak yüreğinin....

Günümü aydınlatan güneşim,gecemi aydınlatan ay...

Sıcağımı serinleten rüzgar,huzurumu veren denizimsin...

En derinim,herşeyimsin....
Bazen yetişmese de sana sesim
Yakınında olsam da duymasan da beni...

Sen benim yüreğimsin.........





Seni bu dünyadaki Herşeyden Herkesten Çok seviyorum Bitanem...Nice ay dönümlerine,sonsuza dek bitmeyecek aşkımızla
Print this post

7 yorum:

MKA dedi ki...

sevgilim güzel karıcım itiraf etmeliyim...
özdemir asafın,orhan velinin,ahmet arif in aptal şiirlerinin yanında seninki istiklal marşı kalır varya...
ne kadar güzel yazmışsın:)
kime istersen okut kesinlikle beğenilir bu şiir...
hatunum benim yaw :)
yeteneğe bak yeteneğe...
herşeyim benim...hemide şair...

TuBiKKo dedi ki...

aaa aşkım sevgilim üstatlara aptal demee ama olmazz ayıptır... iltifatların için teşekkür ederim ama sana böyle aşık olmasam yazamam ki böyle..dün akşamki melankolik ruh halimin eseri bu....canımsın sen benim :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Merhaba Tubikko.Beşinci ay dönümünüz kutlu olsun.Beraber nice nice aylarınız,yıllarınız olsun inşallah.
Eski postlarına baktımda siz 23.03.2007 de evlenmişsiniz.
Biz 17.03.2007 de evlendik.Aynı zamanlarda aynı heyecanları yaşıyormuşuz.
Ömür boyu mutluluklar...

TuBiKKo dedi ki...

Evet öyle gerçekten.Yakın evlendiğimizi biliyodum ama 6 gün ara ile olduğuna dikkat etmemiştim mutlucum :) Tüm iyi dileklerin senin için de geçerli olsun canım

MKA dedi ki...

ben o şairlere kendilerini beğenmesemde aptal demedim. dikkatli okursan "aptal şiirlerinin" dedim.şiirler çoğul isim,aptal bu ismin sıfatı.ne oldu şimdi bu? zamiri eksik dolaylı sıfat tamlaması:)bu şairlerin saçma salak şiirleri nin olduğunu düşünüyorum ben. güzelleri de var tabiki.
yüksek kaldırımda güpegündüz
melahati almışımda sonra...
alemdara gitmişiz öylemi?

şiire bak beaaaaaa:) peah hihi:)

secill dedi ki...

Canım ,anlamlar DOLU arkadasım sevgınız ve huzurunuz daımı olsun işallahh 5 ay nekı daha uzuuun uzunnn senelr gorun işallahh ;)
bu arada cok guzell bi şiir olmuşş tebrıkler

TuBiKKo dedi ki...

ay seçilim benim teşekkür ederim canım.Arada şairliğim tutuyo işte napalım :)