24 Ağustos 2007 Cuma

INSANLIK BU MUDUR????






Dün akşam televizyonda haberleri seyrederken tüylerimi diken diken eden bir haber gördüm.Bilmiyorum size de denk geldi mi ama Bingöl'ün bilmem neresindeki bir köyde köylüler zavallı bitap bi ayıyı su kenarında sıkıştırmış Allah yarattı demeden sopalarla kafasına nasıl vuruyorlar.Üstelik sadece normal sopa değil bu ÇİVİLİ SOPALAR !!! O kadar sinirim bozuldu ki anlatamam. Zavallı hayvan nasıl yalvaran gözlerle bakıyor,canını bağışlasınlar diye resmen yalvarıyordu :( Bu vicdansızlar ayıyı ordan uzaklaştırıp nehrin oraya sürmekle yetinmedi,bir de üstüne hayvancağız kanlar içinde bir kaya parçasının üstünde soluklanmaya çalışırken kafasına taşlar attılar kıyıdan. En sonunda garibim daha fazla direnemedi ve bıraktı kendini ölümün kollarına...

Bu nasıl bir insanlıktır ki aciz durumda olan,kendini savunacak hali olmayan bir canlıya bu şekilde işkence edilerek öldürülür. Üstelik bu ilk değilmiş bundan önce 9 tane ayıyı daha aynı şekilde öldürdüklerini gerine gerine söylüyorlardı.Gerekçe ise ayıların bal kovanlarına ve köydeki küçük baş hayvanlara dadanmaları.Sen hayvanların doğal ortamını boz,yaşadıkları yerde yiyecek bulamamaları için doğayı mahvet ondan sonra da gelip köylere inince hayvanları işkenceyle öldür.Yok yaa!!! Ayy inanılmaz sinirlendim hatta gece sinirimden zor uyudum.Bu tip kişilere hayvan bile demek olmaz çünkü bu tabiatta yaşayan cümle hayvanata hakaret olur!!! Öteki dünyada bunun hesabını nasıl vereceklerini nasıl yanacaklarını gerçekten çok merak ediyorum.Ben bunun cezasız kalacağını düşünmüyorum çünkü...
Ya hala hazmedemiyorum eğer elimden gelse orda olsam o adamları sanırım bi kaşık suda boğardım! O kadar üzüldüm ki oturdum ağladım o zavallı için :( Ben balkondaki kedileri sokakta sağlam bir yere bırakmaya bile gönlümü razı edemezken elin adamları işkence etmekten zevk aarak bir yaşama son veriyor... İnsanoğlu gerçekten insanlığını yitirmeye başladı.O kadar sövsem de hırsımı alamadım.Paylaşırsam rahatlarım diye de buraya yazdım....

Print this post

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaşmakta iyi yapmışsun tuğbacım.İyiki ben seyretmemişim çünkü bende dayanamam böyle bir vahşete..Ama ilahi adalete güveniyorum mutlaka o insanlardan acısı çıkar.Bir canlıya zulmetmek çok büyük günahtır.Sen bu olaydan bahsettikten sonra nette gezinirken duydum bu olayı herkes bundan bahsediyor ama yinede seyretmeye gönlüm razı olmuyor.Çünkü seyredip bişey yapamamak çok kötü.Unuttuğumuz şey onlarıda ALLAH yarattı.Ben insanoğlunun insanlığını yitirdiğine inanmak istemiyorum düşüncesi bile korkutucu.

Mutluveumutlu dedi ki...

Bende izlemedim ama sen analttıkça bile içim ürperdi.Vicdansızlıktan başka birşey değil.Güya intikam alıyorlar.

TuBiKKo dedi ki...

ya izlemeyin zaten gerçekten çok kötü oluyor. İnsanlığımdan utandım yaa. :(

Adsız dedi ki...

slm tubikko, o yazan parmakların dert görmesin ne güzel yazmışşın.Bende aynı duygulardayım bunlar insan mı yoksa yaratık mı ?Yazıklar olsun diyorum vicdanı olmayan insandan herşey beklenir.İnsanoğlu nereye gidiyor ? ayy daha fazla yazarsam çirkinleşecem.

sevgiler...

TuBiKKo dedi ki...

hoşgeldin azimli öncelikle,
valla ben daha neler neler yazardım da dediğin gibi çirkinleşmek istemedim ben de.