23 Ağustos 2007 Perşembe

*****Mutluluk Listem*****

Geçenlerde sinir olduğum yapmaktan nefret ettiğim ve yapmamam gerktiğini düşündüğüm şeyleri yazmıştım ya buraya.Sonra da başka zaman da yapmaktan keyif aldıklarımı yazarım demiştim hani.Hah işte şimdi yazıyorummm :) Başlayın okumaya bakalım Tubikcan nelerden hoşlanırmış,keyif alır mutlu olurmuş :)




  1. İyi alınmış bir uykunun ardından açık havada,denize nazır kahvaltı etmekten

  2. Doya doya uyumaktan

  3. Mutsuzken dondurma yiyip mutlu olmaktan

  4. Değişik değişik pastalar yapmaktan

  5. Televizyonun karşısında uykuya dalmaktan (Ama o kadar keyifli ki anlatamam böyle gözlerim kapanıyo rüya bile görmeye başlıyorum hatta sonunda yatağa kendim gitmiyorum da Kobacanım sağolsun hehehehe )

  6. Hiç beklemediğim bir anda eski arkadaşlarımın beni aramasından ve onlarla yeniden irtibata geçmekten

  7. Güzel hayaller kurmaktan

  8. Kobacanımla sinemaya gitmekten,onunla evde film izlemekten(gerçi canım o benim ben onunla yaptığım herşeyden büyük mutluluk duyuyorum aslında :) ) VAZGEÇİLMEZ MUTLULUĞUM SENSİN ZATEN :)

  9. Tembellik yapmaktan

  10. İlham gelidiğinde şiir yazmaktan

  11. İnsanların sıkıntılarına çözüm bulabilmekten

  12. Sepetçioğlu kitaplarını okumaktan (Ama çok sevdiğim için çabucak bitiyolar sinir oluyorum o ayrııı)

  13. İnternette elalemin bloglarını okumaktan

  14. Her sabah kalktığımda koşa koşa arka balkondaki minik kediciklerimin nasıl oynadığına bakmaktan

  15. Gün batımını izlemekten

  16. Emek verdiğimi bişeylerin iyi sonuçlanmasından

  17. Gece yattığımda kavak ağaçlarının rüzgar eşliğinde yaptıkları ezgiyi dinlemekten

  18. Bebeklerin beni gördüklerinde gülümsemesinden

  19. Kendimle barışık olduğum zamanlardan

  20. Güzel sürprizlerle karşılaşmaktan

  21. Dostlarımla vakit geçirmekten
  22. Buzlu ice tea içmek(ama yeşil çaylısından)
  23. Şaşırtsa bile ağlayıp deşarj olmak hatta bazen melankolik takılmaktan( ben duygusal biriyim ne yapayım yani)
  24. Büyük aşkların asla ama asla bitmeyeceğine inanmaktan :)
  25. Annemin mutlu olup yüzünün gülmesinden
  26. Fındık'a çikolata ve dondurma yedirmekten
  27. Anne olacağım kendi bebeğim olacağı zamanları hayal etmekten (bundan kimse anlam çıkarmasın daha niyetim yok yani )
  28. Evimdeki biberlerin büyümesini izlemekten
  29. Hatırla Sevgili'yi izlemekten (biraz zulüm ediyorum kendime bazen ağlamaktan helak oluyorum bazı sahnelerde ama yine de çok etkiliyor beni vazgeçemiyorum)
  30. Artık benim de o kırmızı nescafe bardaklarından birine sahip olmamdan :)
  31. Kobacanımın komikliklerine ve girdiği tiplere karnım ağrıyıp gözlerimden yaş gelene kadar gülmekten ( hele pazar günkü tipleme süperdi diloşla iki saat kendimize gelemedik anladın sen onu)
  32. Birilerinin benim için özel birşeyler yapıp kendimi özel hissetmemi sağlamasından
  33. Kışın vapurda dışarda dona dona çay içmekten (var biraz kendine işkence etme sevdası bende farkındayım :) )
  34. Otobüste ve trende her koşulda uyuyup yolun çabuk geçmesini sağlayabilmekten
  35. Kitap alışverişi yapmaktan
  36. Deniz kıyısında yürüyüp huzur bulmaktan
  37. Vapurda martılara simit atmaktan
  38. Eski arkadaslarımla oturup üniversite günlerimizi yad etmekten
  39. Zor bir günün sonunda yuvamıza gidip bütün herşeyi hiç olmamışçasına unutup sıkıntıları bir kenara atabilmekten
  40. Kışın kar yağarken camdan bakıp çocukluğumu düşünmekten
  41. Canım abim, kuzum kuzimle uğraşmaktan (evet doğru okudun kuzum :) )

oldukça keyif alıyorum.Hatta bunları yaparken çok mutlu oluyorum.Bütün bunlar olmasa hayattan alacağım hazzın bu kadar da çok olacağını düşünmüyorum belki de....Çünkü bu mutluluk listesi benim hayatla her daim irtibatta kalmamı sağlayan bir kanun tasarısı gibi..Bu tasarıdaki maddeler gerçekleşmezse Tubikko iç dünyası sınırları içinde iç savaş çıkar ve bu da tabi bu uçsuz bucaksız ülkenin vatandaşları için pek hoş olmaz. Peki sizin vazgeçilmezleriniz nelerdir? Mutluluk listeniz var mı, yada bu olmazsa ben mutlu olamam dediğiniz şeyler.???? E hadi yazsanıza bana şekerler...Nedir sizi mutlu eden şeyler....


Print this post

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tuğbaaaaaacımmmmm nekadar ortak yönümüz varmış demek ki bu yüzden iyi anlaşıyoruz:))

MKA dedi ki...

desene senin kocan da benim gibi şebek?

TuBiKKo dedi ki...

evet kocam şebek ama çok tatlı bi şebek :) burda böyle yazıyorsun millet her daim şebek sanacak seni kobacan :) ciddi adam benim kocam bi kere hıh :) :) :)

MKA dedi ki...

"sen akıllı ol bırak seni deli sansınlar" derdi koca babam...
sen korkma senin arkadaşların beni yada bi başkasını tanımdan onun hakkında yorum yapmazlar heralde diye düşünüyorum.
dediğin gibi düşünen olursa tanışırız öylemiyim değilmiyim anlaşılır...

Mutluveumutlu dedi ki...

Ne güzel sıralamışsın,seni mutlu eden şeyleri.En güzel mutlulukta,böyle küçücük şeylerden bile mutlu olabildiğini bilmek sanırım :))

TuBiKKo dedi ki...

ben pollyanna yım dır aslında çoğu zaman ama işte bunun aksini iddia edenelr de var. Yani bişeyleri kafama takmak da çok kolay aslında benim için. Ama siz nelerden mutlu olursunuz hiç yazmamışsınız ki...Mutlucum bence sen de yaz bunu blogunda :)