10 Ağustos 2007 Cuma

TATİL GÜNCESİ-Kısım3.....


Nerde kalmıştıııkkkk ?? Heh hatırladım ilk günü bitirmiştik tatilde....Tatilin bundan sonraki kısmını bu yazıda bitiricem çünkü kabak tadı vermeye başalayacak bu gidişle...


İkinci günü tekneyle açıldık eniştem bizi böyle garip bir koya götürdü...BEnim için çok da iç açıcı bir yer değildiaslında erişteler falan uçtukça yapışıyodu üstümüze.Ama ananem açısından rahat yüzülebilecek bir yerdi o bakımdan yine orda takıldık.o gün de öyle geçti gitti... Ertesi gün kardeşimle birlikte nerde çokluk orda fikir karmaşası diyerek ikimiz takılmaya ve Orfoz'a gitmeye karar verdik ve çok da iyi bir karar oldu bu çünkü iyi vakit geçirdik.Sohbet muhabbet süperdi.Bir de dondurmacı vardı ondan yedik ben uzuuuuunn zamandır bu kadar güzel dondurma yememiştim...Bu arada sabahları hava kapalı oluyordu kalktığımızda ve ben resmen günrş duası ediyordum Allahım ne olursun yağmur yağmasın diye....Perşembe akşamıydı sanırım bir hayli yağmur yağdı ve o gece gerçekten üşüdüm...Teyzem mangal yakmıştı sofrayı evin içine taşımak zorunda kaldık.Bir anda kara kış geldi sanki..... Allah'tan ertesi gün güneş açtı da kurtulduk..Cuma günü annecim,kardeşim ve ben takıldık.Zaten cuma akşamı da Kobacanımın geleceği belli oldu haftasonu için ve uçtum havalara...

Bu arada sevgilimin başına gelmeyen kalmamış.Şaşkın muavin onu Güneyli köyü girişinde indirmeyi unutmuş ve garibim sabahın o saati 15 km yol yürümüş,yolda biri almış ama bu seferde yanlış Shellde inip geri yürümek mecburiyetinde kalmış :) Saat 07.30 suları kavuştuk Allah'tan. Sonra o gün ben onu da Orfoz'a götrüdüm...Daha önce de demiştim soğuk sudan nefret eder.Ama nasıl olduysa onu denize sokmayı başardım..Daha doğrusu kendisi koşarak suya dalma metodunu kullandı :) Ertesi gün tekneyle açıldık o daha önce gittiğimiz koya gittik fakat orda sinkeler vardı bir sürü her tarafımıza yapıştılar.Kobacan ateş yakıp onları uzaklaştırmaya çalıştı ama nafile gitmedi alçaklar,biz de ordan yine Orfoz'a kaçtık...

Zaten o gün hava da bozuktu biz giderken yağışlıydı.Sonra otobüse bindik evimize vardık gecenin bir vakti...

Çok güzel bir tatildi ama itiraf etmeliyim ki evimi ve yatağımda uyumayı çok özlemişim...Dinlenmiş olarak geri döndüm ama aklım hala tatilde ve salı gününden beri işe gelmeme rağmen uyuşukluğumu üzerimden atabilmiş değilim...Neyse sonuçta gerçekleri kabullenmek lazım bir noktada di mi?
Print this post

1 yorum:

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

ne güzel olmuş kocacığının gelmesi ben maalesef onsuz gittim ama yine gidecez sanırım hatta belki yarın:)maaşı verirlerse gideriz ancak çünkü şükran bugün gidiyor denize bana siz de gelin dedi dur bakalım gitmeyebilirizde.bekliyorum.kiss