23 Mart 2009 Pazartesi

2 Yılı Bitirirken...

23.Mart.2007 Cuma günü bu saatlerde kuaförde büyük bir heyecan içinde saçlarımı yaptırıyordum. Gelinliğim ayakkabılarım herşeyim hazırdı.Havanın durumuna bakıp bakıp üzülüyordum tıpkı bugünkü gibi yağmurlu diye.Gelinliğim batacak çamur olacak,saçlarım bozulacak diyeydi bütün korkum...Ya da birşeyler ters gidecek de kavuşamayacağız diye ödüm kopuyordu...

Hiçbiri olmadı...Herşey yolunda gitti..Senin dudağındaki uçuk haricinde :) Onu da bir şekilde kapattık zaten resimlerde bile belli olmadı...VE akşam saat 21:30 da evet dedik bir ömür boyu birbirimizin elini hiç bırakmamak için...Gözlerimizin içi gülerek... İlk dansımızı ederken öyle bir bakmışız ki gözlerimizin içine;herkes anı defterimize hatıra birkaç satır bırakırken buna değinmeden geçememiş...

Şimdi ben de aynı şeyi dileyeceğim...Umut ederim ki bana bakarken gözlerinde gördüğüm ifade bir ömür boyu değişmez...Çünkü benimki değişmeyecek...

Nice yıllara sevgilim...Aşkla,sevgiyle,huzurla,sadakatle,mutlulukla ve yüreğimizdeki hiç sönmeyen korla... Print this post

5 yorum:

Belgin dedi ki...

Allahim bir ömür boyu mutlu etsin, bir yastikta kocayin:)
Sevgilerimle

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bir yastıkta kocayıp ömür boyu mutlu olun,ilk ve son ayrı 23 martınız olsun inşallah:)

sufi dedi ki...

Gözlerinizdeki aşk kıvılcımları kucaklasın birbirini ve artsın eksilmesin aşkınız bir ömür boyu.

tutsak dedi ki...

Gözünüzdeki kıvılcım gönlünüzdeki aşk hiç sönmesin ilelebet
Sevgiler

TuBiKKo dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)