17 Mart 2009 Salı

Ce diyip kaçıyorum.

Yazmıyorum diye kızdığınızı biliyorum...Ama yazacağım.Söz bak en kısa zamanda hatta belki de bu akşam...Eskisi gibi yazamıyorum işyerindeki gibi,bi kere işler yoğun işim olmasa bile bu klavye çok tıkırdıyor.Utanıyorum valla ne bilsinler benim bloga yazdığımı belki msn de falan yazışıyorum sanırlar.Yanlış anlaşılmak istemiyorum şahsen....Özetle yazacağım işte,inşallah da bu akşam....

Merak edenler için dip not:Şafak 59 muş beyimiz öyle diyor....Ama ben hesaplıyorum dediği tarihte evde olmasına 61 gün var daha...Birimiz yanılıyoruz ya da bu hesaplar başka türlü yapılıyor bilemiyorum artık.Gelsin de sağ salim isterse 61 gün sonra gelsin... Print this post

2 yorum:

Belgin dedi ki...

Tatlisim bekliyorum yeni yazini, isinde de basarilar diliyorum:)

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

çok komik yaaaa:))))özerle bizde uzlaşamıyoruz bu konuda,arada mutlaka tarih oynuyor:)))demekki herkeşte oluyomuş bu,onlar çıkış tarihlerine göre hesap yapıyor,biz geliş tarihlerine göre ve onların güneşi batırması yetiyor 1 gün eksiltmeye:))mesela 50 gün kalmıştır o gün, ama onun için güneş battığından 49 kalmıştır:))sağ salim gelsinlerde gerisi önemli değil.