1 Mart 2009 Pazar

AH SU GOOGLE YOK MU?

Valla bu sefer biraz olayı abarttığımın farkındayım yine araya bir sürü zaman sokmuşum hatta sevgili Belgin sitem etmiş okuyucu baskısı yapmış :) Haklısınız ne deseniz yeridir ama dün yani Cumartesi günü PLC kursumun son günüydü ve sınav vardı.Çalıştığımdan değil de sınav stresinden birşey yazamadım buraya.Sonucu sorarsanız 82 alarak verdim sınavı vatana millete hayırlı olsun :P İş gayet güzel gidiyor alıştım ortam güzel yaptığımız işler keyifli..Umarım hep böyle devam eder gider :)



Gelelim Google aramalarına.Sayacımdan baktığımda Googledan benim sayfaya yönlendirilen aramalara baktıkça çok gülüyorum ve sizlerle de paylaşmak istedim.



Öncelikle sürekli olarak Aman Adanalı Canım Adanalı ben sana yandım güzel delikanlı diye arata arata bir hal olan okuyuculara seslenmek istiyorum.Zira ödül falan vermem lazım çünkü sayelerinde google da bu şekilde aratınca yani türevleri de olabilir esasında aman adanalı canım adanalı falan yazınca da bana düşüyorlar; google da bu şekilde aratınca 3. sırada çıkıyor sayfam yuh dedim.Yani Kemo için bir kez yazdığım böyle bir ifadeden 3. sıralara çıkmışım.Pes diyorum :)



İlk cemre ne zaman düşer ? : Anacım o cemre düşeli oldu bayağı şimdi tam zamanını kestiremiyorum ama düştü.Hatta yakınlarda da toprağa düşecek.



yakı ne işe yarar? : valla bir çok işlevi falan var ama bi yerlerin ağrıdığında belin mesela yapıştırıyosun burayı hafiften ısıran bi yakma etkisi ile bayağı bir iyi geliyor.



Burak Hakkı ve teyzeleri kuzenleri : Evet çok merak ediyorsan Burak Hakkı benim kuzenim olur.Annemler 3 kız kardeştir.Burak Abimin annesi olan Gülsen teyzem de en büyükleridir.Kuzenimin ünlü olmasını yakışıklı olmasını ve aranan kişi olmasını anlıyorum ama bizler teyzeleri ve kuzenleri olarak ünsüzüz.Bizi neden arattığını çok merak ettim sevgili okuyucum?Niyetin nedir bir deyiver hele.



Sevgililer günü de neymiş? : Bak bu konuda sana katılıyorum aslında ama.Kısaca özetliyim.Sevgililer günü bütün çiftler dışarda bıcık bıcık olduğu zamanda sevgilileri olmayanların ya da uzakta olanların (Bkz. Şekil A-1 Tubikko) onlara bakıp bakıp burun çektiği bir gündür.Çok önemsemem ama hatırlanırsa da hoşuma gider.



Kar yağıyor bu gece : Valla ne güzel.Biz daha burada karın k sini göremedik şahsen.Sizin olayınız nedir çözemedim nispet mi yapıyorsunuz?



Tubik nedir? Var ya buna çok koptum.Kardeşim Tubik nedir yerine Tubik kimdir diye yazarsan daha verimli sonuçlar bulursun.Ama ben sana yardımcı olayım.Tubik genelde Tuğba ismini kullananlar için kullanılan bir kısaltmadır.Bir de Tubikko vardır ama o bana özel birşey.Benim lakabım.İlk ben buldum sahipleneni yakarım.



ModacıLarın romantizm ve aşk ile ilgili hikaye panosu : Bu iş beni aşar Cumhur abi ...



REsmini sokakta panoda göster : Oldu canım başka bir arzun var mı? Boy mu olsun portre mi?



Nasılız bugün ? : İyiyiz valla sizi sormalı...Çoluk çocuk da iyi mi bari?



Ortopedik yastık ne işe yarar? : Şimdi ne amaçla kullanacağına bağlı.Mesela benim boynumda kronik bir sorun oluştu üniversitedeyken o yüzden ortopedik yastıktan başka yastık kullanırsam 10 gün kas gevşetici iğnelerle delik deşik ediliyorum.Belin ağrıyorsa bel için olanı da var ve hakikaten de işe yarar birşey kendisi.



Polonyaca biliyorum eleman arayanlar :Valla elemana ihtiyacım yok açıkçası. Benim bir eleman var zaten paçoz ilhami sağolsun yetiyor bana fazlasıyla :)



Mangaldaş kül anlamı nedir? : Hönk diyorum...Bu ne yAAA bulduysan bana da aktar kardeş valla feci şekilde anlamlandıramadım bunu..



Kağıt israfı için yapılması gerekenler : Bu kişiyi takdir ettim gerçekten.Yani aferin demek ki düzgün işler yapmak isteyenler de düşebiliyorlar buraya. Belediye ile konuşun.İşyerinizdeki atık kağıtları biriktirmeniz için size böyle kutular veriyorlar.Onları biriktiriyorsunuz.Sonra onlar belirli aralıklarla onları gelip alıyor ve geridönüşüme katkı sağlıyorlar.Bu sayede en azından bir kaç ağacın hayatını kurtarıyorsunuz.



Kemo ve Sema hikayesi : Neeeeee..nasıl yani yanlış arattın o tubikko ve kemo hikayesi olacaktı sen şaşırdın galiba kaybol gözüm görmesin.



Zıpçıktı : Buyrun benim :D :D :D



Kendime mektup yazmak istiyorum : Şimdi güzel tabi kendine mektup yazmak ama bu konuda ben sana yardımcı olamam.Alacaksın eline kağıdı kalemi aklından geçenleri yazacaksın.Kapiş?

Kitap yazılırken geçtiği aşamalar : Hımmm..Zor bir konu.Sanırım yazarlığa soyundun ama inan bu konuda herhangi bir girişimim olmadı henüz.Olsaydı seve seve yardımcı olurdum ama yok işte :)

Sevgilinin askere mektubu : Ben kendi askerime mektup yazarım.Seni bilemem orjinal ol derim ama.İlla bir mektup gerekiyorsa otur kendi içinden geçenleri yaz.Milletin yazdıklarını çalıp göndersen kaç yazar? ;)

Zaranın türküleri aman adanalı canım adanalı: Ay bu türküden fenalık geldi bana yetti gari. Ama bildiğim kadarıyla Zara bu türküyü hiç söylemedi.Söylediyse de benim haberim olmadı.

Asker olacak kocama mektup : Bu kesin sevgilinin askere mektubu şeklinde arama yapan ya da onu bir türevi.Bacım kocana kendi mektubunu kendin yaz elleşme benim yazılarıma kötü olacak bak

Askere özlem dolu mektup : Al bir hazırcı daha...Yahu yeter yaa yeter öfffff......

Sevgililer gününe özel askerime mektup : Al birini vur ötekine bir bedavacı daha....

Askere sevgili mektubu : Sinir katsayımı yükseltmeyin !!!

Adanalının kişilerinin isimleri : Hımmm..Dizideki isimleri mi söylüyorsun yoksa gerçek adlarını mı? Kendi web sitesine baksan ?? ;)

film tavsiye ediyorum : Hangisini ediyosun kime ediyosun ????

hiçbir zaman herşeyi takma kafanı : şimdi öncelikle söylemeden edemeyeceğim cümlen düşük olmuş. Ama eyvallah kardeşim ben de takmamaya gayret ediyorum zaten :P

istediğimi başarabilir miyim? : valla istemek başarmanın yarısı esasında ama biraz da ne istediğine bağlı.mesela an.gel.ina jol.ie ile evlenmek istiyorsan boşuna uğraşma çünkü sahibi var :D

elimiz olmasaydı ne yapardık : Anladığım kadarıyla senin canın feci şekilde sıkılmışşşş.....Yani google da böyle birşey arattıysan off diyorum yazık sana yaaa....

Zarife beşiktaş : Sevgili Zilsiz Zarife'm sanırım birisi seni ararken benim sayfaya düşmüş gizli bir hayranın mı var ne dersin :)

gül de ağlaman geçsin : ahhh ahhh sağolasın ne kadar düşünceli insanlar var ya :)

yavaşmışım : hehehehe hızlan o zaman bundan bize ne di mi ama?

tatlım tubisim: sanırım sen başka birini arıyosun ama tubisini de böyle arıyorsan google da vah senin haline :)

ay dönümü yazıları : her zaman yazarak anlatmak zorunda değilsiniz hislerinizi.Bir kere öyle olsa da kendi kaleminden olmalı.Başka yerden alınıp da kendi yazdığın gibi sunduğun hiçbirşeyin anlamı yok bir kere...Orjinal olun lütfen orjinal olunnnn....

İşte böyle googledan buraya düşenler...

En kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoş kalın hoşçakalın...
Şimdiden herkese iyi bir hafta diliyorum :) Print this post

8 yorum:

Bng.U dedi ki...

Zarife beşiktaş mıııı? Cidden hayranı olmasın :) Bir gece ansızın gelebilirim tırınrırnın =)

tutsak dedi ki...

Kitap yazılırken geçtiği aşamalar :
Temel kitap yazmaya karar verir ve gider Orhan Pamuk'u bulur ve sorar ''iyi bir roman yazmam için ne gerekiyor?'' Cevap;''yazacağın romanda ASALET,ENTRİKA,CİNSELLİK ve DİN konularını güzelce harmanlarsan yeterli olur''olmuş. Temel kapanmış eve ve aylar sonra kitabını baskıya vermiş ve satış rekorları kırmış.Doğruca Orhan Pamuk un yanına gitmiş'' çok teşekkür ederim tavsiyenize uyup bi roman yazdım satış rekorları kırdı'' demiş. ''Kitabınızın adı nedir'' diye sormuş O.P. Temel ''Kraliçeyi kim yaptı?'' diye cevap vermiş.O.P. ''hmmm güzel ASALET var,ENTRİKA var, CİNSELLİKTE var ama sanırım din konusunu atlamışsın'' der.''Tüh gerçekten unuttum ama 2. baskıya onuda ilave edeceğim der'' ve yapar 2. baskı tam anlamıyla bir rekora ulaşır.Temel kitabının adını da değiştirmiştir.''ALLAH, ALLAH; KRALİÇEYİ KİM YAPTI?''
Arkadaşa önerilir :))

Belgin dedi ki...

Tatlisim bu googledan arama yapipta senin sayfana düsenleri nasil buluyorsun bi de bana anlatsan. Tutsak bilir ya, ben gariban birazcik teknik özürlüyüm de bu konularda.
Sana gelenlerede o kadar cok güldüm ki, sorma gitsin, hele su asker mektubu arayan tembellere ne demeli;))
Sevgiler

TuBiKKo dedi ki...

ccc ; valla bana da var bir hayranı gibi geldi ama :) müsait bi zamanda buluşunca sorucam kendisine :)

sevgili tutsak; çok güldüm yaaa...arkadaş yorumları da okuyordur umarım.

Belgincim; benim sayfada sol tarafta webstats başlığı altındaki linke tıklayarak oraya üye oluyorsun verilen kodu sayfana yapıştırıyorsun ondan sonra da bunlar görünüyorlar.hem sayfanı kimlerin ziyaret ettiği de görülüyor.Sen bi bak olmazsa mailleşiriz ben sana yardım ederim.

YeMeK vAkTi dedi ki...

one leynnnn baksana millet neler yazıyor yahu kamoyla sema hikayesini bende merak ettim du bende yazim bakim ne çıkıcak hehehe:))

Belgin dedi ki...

Tubisim o önerdigin siteye üye oldum, koduda gönderdiler ama ben onu sayfamin neresine yapistiracagimi bilemedim (amma cümle oldu ha)
Sevgiler

TuBiKKo dedi ki...

belgincim; blogger ara yüzüne girip orada hani sayfadaki öğelerin yerini değiştirdiğimiz yer var ya oaraya gireceksin.3.taraf işlevselliği olan kodu ekle diyip üye olduğun sayfadaki html kodunu kopyalayıp oraya yapıştırıp kaydedeceksin.olmazsa ben anlatırım yine sen bir dene de :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ayy ben yeni gördüm bunu.
Ayol kim beni aratmış ki acaba.
Acayip merak ettim şimdi bu hayranı:)
Hey çıksın ortayada görelim bi:)
Tubikko ne zaman görüşelim kuzu?