10 Mart 2009 Salı

İç Sıkıntısı

ASlında size haftasonumu yazacaktım.Zarifem ile buluşmamızı,Gonca ile tanışmalarını ortaokuldan beri gittiğim mosquito kafeye onları götürüşümü...

Ama keyfim yok bugün.Dün saat 15:00 'den beri konuşamadım kobacanımla.Huzursuzum,sesini duyana kadar da huzur bulamam sanırım... :(


****************************
ŞU AN SAAT 13:17 AZ ÖNCE ARADI CANIMIN İÇİ KONUŞTUK..HATLAR KESİLMİŞ DÜNDEN BERİ YENİ GELMİŞ DAHA...ÖYLE DERİN BİR OH ÇEKTİM Kİ...ÇOK ŞÜKÜR... :)
Print this post

13 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

inşallah konuşmuşsunuzdur yada bi kaç saat içinde konuşursunuz ,ne olcak minik canım arar bu öğlene kadar nasılsa kitap kurdu tubikko:)

Adsız dedi ki...

üzülme canım fırsat bulamamıştır,bu akşam arıcak bak gör :)

cinar dedi ki...

hemen huzursuzlanma ya. arar yakında. tatilde degil ki sonuçta, askerde yahu. ara sıra arayamaması çok normal.

Belgin dedi ki...

Arar biraz sonra, arar. Sen de o zamana kadar kendini baska seylerle mesgul etmeye bak:)

Sevgilerimle

kakaolusevgi dedi ki...

hemencecik kobacanın görüş inşaallah canım.Belki de görüştün inaşşal iyisindir.O da iyidir.

sufi dedi ki...

Böylesine hasret ne güzel şeydir:Hayattır, amaçtır, aşktır, bekleyiştir.Dilerim sesini duymuşsundur. Önce ses gelir sonra da göz görür inşaallah.Sevgilerimle dilek.

Unknown dedi ki...

ben zarifeden okudum gününüzü:))gözünaydın olsun..

YeMeK vAkTi dedi ki...

hadi çok şükür

Seçil dedi ki...

iyi akşamlar pamuk şeker :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canımmm güzel haber geldiğine göre çok şükür diyelim ya.
Valla sevindim.

cinar dedi ki...

hadi gözün aydın cancağızım :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım var mı Gonca'dan bi haber:)
Meraktayım ona göre:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

Sevgili Tubikko..
sanırım eşin askerde,seni nasıl anladığımı bilemezsin..

belki şu yazı sana anlatır,eşine kolaylıklar diliyorum,dilerim zaman su gibi geçer..

http://ufuruktenprenses.blogspot.com/2008/11/terhis-olduk.html